Сега всички пътници от въпросния полет да направят колективен иск. И съдене до дупка и след някоя друга година ще получат доста добри пари от тези!
Та като цяло проблема с WizzAir са простите и невъзпитани пътници, често и ромски групички, които могат да те побъркат. И да - причината е, че ако си без куфар полетите са пракелно евтини. А няма тест да те видят дали си *** или човек. Сиреч дали ще викаш, риташ предната седалка, дали ще притесняваш другите пътници, дали ще се буташ на излизане, дали ще се облегнеш на съседа и прочие други простотии за които трябва да те хвърлят навън без парашут.
BA не винаги е по-скъп от WizzAir, ако ходиш до Англия и носиш куфар цените са сходни. EasyJet са даже по-добри - по евтин priority boarding pass със седалка по избор за малко допълнителни пари. Но често си принуден да ползваш WizzAir защото на дадената дата може да няма полет в нормални часове с EasyJet или British Airways. А главната разлика е, че в British Airways полетите са една идея по-скъпи и без куфар, та малко с малко самите пътници са по-културни, тихи, спокойни и няма ромски групи.
Иначе като пътуват евтино, всичко е ок и ако може обслужването да е като на Бритиш Еър. Няма как да стане, за каквото плащаш, такова получаваш!
Нямам спомен Wizz Air да са ми уважили директно искане за компенсация по 261/2004, затова винаги съм минавал през ГД ГВА и всичко се нарежда.
Няма да дадат никакво обезщетение. Тази компания трябва да се съди до дупка за да си научат урока
Моля сега разни смачкани мухльовци и чехльовци никога не излизали от селото си да обяснят как WizzAir е най-бюджетната линия, макар, че често за даденв час/ден няма други линии и WizzAir не е никал евтин ако вземеш багаж. Та моля някой *** бай *** сега да пита кой го е дирил в чужбина и да обясни, че всеки който има възможност да пътува му е нещо виновен. След това върви да измиеш чиниите ***, после да гласуваш за същата партия и накрая жената да ти тегли една П. Защото ти самия си П.
Какво се е случило ли? Летиш 5 часа със абуригуени, които ти тропат по седалката и викат през целия полет. Платил си примерно поне 500 до 1000 лв, ако имаш багаж. И накрая чакаш да излезеш от самолета, да си вземеш куфара. Само че, вместо да си на летището на което трябва и да се прибереш изморен и да ядеш, оказва се, че си майка си в п-то, на 500 км и ти казват, че ще нагъчкат със същите онези груби и невъзпитани шумни пътници в автобус да ти скъсат нервите в продължение на още 8 часа...
Е какво се е случило?Никъде не пише,защо да искат обезщетение?Какво е неудобството?климатикът ли не е работел?
Имахме 3 отложени полета! Пуснахме им жалба в сайта на който пишеше,че до 30мин на 100% ще има някакъв отговор,значи минаха 137 дена,след което ги съдихме с адвокати и се получи работата
От европейска фирма..излита от и за европа - и да ще вземат и то доста - на някои ескурзията и разходите ще им излезе грагис и така трябва да е.Да плащат - отговорни са
Ще вземат таратанци, обезщетения се дължат само за закъснения в ЕС и това от Wizz много добре го знаят .
И сагата как завърши ,знае ли някой,ходиха си с автобуса до София или им изпратиха специален самолето за 10-*** ,а може пък да им са купили САМОЛЕТЕН БИЛЕТ на България ер Варна-София!?Дайте инфо,ако някой знае?
Това им се пада! Отсвириха крякалниците! Да си вземат 250-те евро и да пляскат с ръчички! Жалки същества! Вместо да се радват на живота, се барикадират незнайно защо.
Wizz Air се извини на пътниците, върнали се от Абу Даби