15

Колективен иск

преди 11 месеца

Сега всички пътници от въпросния полет да направят колективен иск. И съдене до дупка и след някоя друга година ще получат доста добри пари от тези!

14

Анонимен

преди 11 месеца

Та като цяло проблема с WizzAir са простите и невъзпитани пътници, често и ромски групички, които могат да те побъркат. И да - причината е, че ако си без куфар полетите са пракелно евтини. А няма тест да те видят дали си *** или човек. Сиреч дали ще викаш, риташ предната седалка, дали ще притесняваш другите пътници, дали ще се буташ на излизане, дали ще се облегнеш на съседа и прочие други простотии за които трябва да те хвърлят навън без парашут.

13

Анонимен

преди 11 месеца

BA не винаги е по-скъп от WizzAir, ако ходиш до Англия и носиш куфар цените са сходни. EasyJet са даже по-добри - по евтин priority boarding pass със седалка по избор за малко допълнителни пари. Но често си принуден да ползваш WizzAir защото на дадената дата може да няма полет в нормални часове с EasyJet или British Airways. А главната разлика е, че в British Airways полетите са една идея по-скъпи и без куфар, та малко с малко самите пътници са по-културни, тихи, спокойни и няма ромски групи.

12

До 10

преди 11 месеца

Иначе като пътуват евтино, всичко е ок и ако може обслужването да е като на Бритиш Еър. Няма как да стане, за каквото плащаш, такова получаваш!

11

Момо

преди 11 месеца

Нямам спомен Wizz Air да са ми уважили директно искане за компенсация по 261/2004, затова винаги съм минавал през ГД ГВА и всичко се нарежда.

10

Анонимен

преди 11 месеца

Няма да дадат никакво обезщетение. Тази компания трябва да се съди до дупка за да си научат урока

9

Анонимен

преди 11 месеца

Моля сега разни смачкани мухльовци и чехльовци никога не излизали от селото си да обяснят как WizzAir е най-бюджетната линия, макар, че често за даденв час/ден няма други линии и WizzAir не е никал евтин ако вземеш багаж. Та моля някой *** бай *** сега да пита кой го е дирил в чужбина и да обясни, че всеки който има възможност да пътува му е нещо виновен. След това върви да измиеш чиниите ***, после да гласуваш за същата партия и накрая жената да ти тегли една П. Защото ти самия си П.

8

Анонимен

преди 11 месеца

Какво се е случило ли? Летиш 5 часа със абуригуени, които ти тропат по седалката и викат през целия полет. Платил си примерно поне 500 до 1000 лв, ако имаш багаж. И накрая чакаш да излезеш от самолета, да си вземеш куфара. Само че, вместо да си на летището на което трябва и да се прибереш изморен и да ядеш, оказва се, че си майка си в п-то, на 500 км и ти казват, че ще нагъчкат със същите онези груби и невъзпитани шумни пътници в автобус да ти скъсат нервите в продължение на още 8 часа...

7

Анонимен

преди 11 месеца

Е какво се е случило?Никъде не пише,защо да искат обезщетение?Какво е неудобството?климатикът ли не е работел?

6

За Никъф не стават

преди 11 месеца

Имахме 3 отложени полета! Пуснахме им жалба в сайта на който пишеше,че до 30мин на 100% ще има някакъв отговор,значи минаха 137 дена,след което ги съдихме с адвокати и се получи работата

5

Анонимен

преди 11 месеца

От европейска фирма..излита от и за европа - и да ще вземат и то доста - на някои ескурзията и разходите ще им излезе грагис и така трябва да е.Да плащат - отговорни са

4

Шиби Риби

преди 11 месеца

Ще вземат таратанци, обезщетения се дължат само за закъснения в ЕС и това от Wizz много добре го знаят .

3

Ром"с

преди 11 месеца

И сагата как завърши ,знае ли някой,ходиха си с автобуса до София или им изпратиха специален самолето за 10-*** ,а може пък да им са купили САМОЛЕТЕН БИЛЕТ на България ер Варна-София!?Дайте инфо,ако някой знае?

2

Teo

преди 11 месеца

Това им се пада! Отсвириха крякалниците! Да си вземат 250-те евро и да пляскат с ръчички! Жалки същества! Вместо да се радват на живота, се барикадират незнайно защо.

1

НА Мадуро Машините

преди 11 месеца

Oбезщетение шоколад +кума лиса+