Снимка: БГНЕС
fallback

Шопинг туризмът е един от сегментите, в които туроператорите злоупотребяват най-много и най-често. Има най-голям брой нерегламентирани субекти, които организират екскурзии с цел пазаруване. В рамките на ЕС този вид туризъм не е особено популярен, защото стоките са почти еднакви навсякъде, а за българите най-популярната дестинация е Турция, въпреки че интересът и там намалява.

Oще по темата
Това каза председателят на УС на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА) Димитрина Горанова.

"Не бих казала, че България има потенциал за развитие на шопинг туризма като основна цел на посещението, защото България няма добре известни местни продукти и стоки, които да привличат чужденците и те да пътуват с основна цел да си купят от тези продукти", поясни още Горанова. По думите ѝ само за Турция се организират такива пакети с основна цел пазаруване.

"Отражението на инфлацията върху шопинг туризма е изключително негативно, предвид това, че в България спекулата е много голяма и скокът на цените е един от най-високите в Европа. Това ни прави все по-непривлекателни", отбеляза тя.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

8

Анонимен

преди 1 година

Няма голям смисъл да се пазарува в турция, доста сериозно са повишили цените си а стоките са с не добро качество особено на пазарите им а да не говорим, че се мъчат да лъжат чужденците.

7

Анонимен

преди 1 година

"Чуждото винаги е по-хубаво!"-важи с пълна сила за българина.В България незнам някой да си е купил прах за пране с 2/3 сол.В турския,това е практика.

6

Даниел

преди 1 година

Отивайте в Турция и си купете качество.

fallback