От Института за пътна безопасност са поискали от премиера Кирил Петков международен одит на състоянието на пътищата. Той обаче отказал с довода, че е „политически неприемливо“. Това каза Богдан Милчев от института пред bTV.
„Този одит щеше да докаже, че пътищата ни са некачествени и убиват. Отговорът беше, че е „политически неприемливо“. Този одит щеше да върне милиарди от строителните фирми и тогава тези милиарди нямаше да отидат в политическите каси, а за пътищата ни“, каза още Милчев.По думите му борбата с войната по пътищата е с огромна хранителна верига от полиция, застрахователи и много други, за които не е рентабилно тя да намалее.
„Тази хранителна верига сега за пореден път ще ме разпъне на кръст. Ние сме сами пред тях, докато не се появи правителство, което да е готово да се бори с тази верига“, заяви емоционално Милчев.
Той добави, че по темата е разговарял с общо 7 правителства и четирима премиери, но нито един от тях не е положил нужните усилия войната по пътищата да спре.
„Това не е битка, която аз да водя за някой. Това е моят живот. Няма да се уморя да тормозя тези премиери и политици, докато наистина не прекъснем и не унищожим тази хранителна верига“, заяви Богдан Милчев.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
23
Готин
преди 1 годинаДо # 22. Да приятелю! Образованието във УАСГ е под критичният минимум но, въпреки това пътните инженери и техници знаят как да правят пътища. Лошото е, че не им се позволява. Материалите които ползват за направата на пътищата ни не отговарят на изискванията за това. Пример: Основата на "Северната тангента (хорда) е направена вместо от трошен камък от шлака и отпадъците на кремиковският отвал. За това като минаваш по нея, особено при мостовете, от пропаданията се чувстваш, все едно яздиш кон.
22
Анонимен
преди 1 годинаНа бегееца му дай нови пътища за старите БМВ та и му гледай еволюцията
21
Анонимен
преди 1 година"Гарван, гарвану, око не вади" - Народна поговорка