До # 22. Да приятелю! Образованието във УАСГ е под критичният минимум но, въпреки това пътните инженери и техници знаят как да правят пътища. Лошото е, че не им се позволява. Материалите които ползват за направата на пътищата ни не отговарят на изискванията за това. Пример: Основата на "Северната тангента (хорда) е направена вместо от трошен камък от шлака и отпадъците на кремиковският отвал. За това като минаваш по нея, особено при мостовете, от пропаданията се чувстваш, все едно яздиш кон.
Няма нужда от международен одит. Всеки шофьор, пътуващ редовно по пътищата прави одит. Те са в плачевно състояние. На първо време няма качествени кадри в строителството на пътища. Едно време изнасяхме строители по Либия, и Мароко сега няма кой да направи нашите пътища. В УСАГ или как се кзва там Строителния институт преподавателите са гола вода. Само им вижте визитките. Съответно гола вода са и инженерите. Има даже Институт по пътища и мостове, да сте чули някой да се изказва, да каже мнение?
Ботев на кръстовището с македония, посока юг. Светофарът те пуска, минавате 3 коли, тъкмо пресичате македония и трамвай спира. 2 от колите висят в кръстовището. Който го е измислил е голям капацитет!
Значи е политически некоректно да се разкрият кражбите и престъпленията, но е политически коректно йиляди хора да умират годишно по тези пътища ?
Колкото и да се напъват ПП да припкат до медииите и да си дават високи оценки хората им поставяме слаб 2. Вече две години стана непподържат пътищата и крадат парите, време е всеки да съди държавата и общината за всеки инцидент.
Милчев е натоварен с плитко скроената ДПС - Гребажийска провокаця да направи невъзможно гласуването на правителство с 3 мандат! Кирил ли не желае одит или го отстраниха точно заради съпки в тази насока?! Става все по реалист, белки го одобрите! С честност не става сред пополация от ганчуги!
До Анониментази организация е НПО. Нали не харесвахте НПО-тата?! Как изведнъж точно това НПО взе да ви харесва?! Тях ги разбирам. Някои от тях за лично пострадали. Други - ги използват за лична изгода. Но това не е никакъв институт! Нито има експертиза, нито има изследователи, нито каквото и да било общо с понятието "Институт"!
Ей тоя е голям лаладжия. Като беше шеф на КАТ тогава не знаеше ли, че пътищата ни са некачествени и убиват ?Аман от лаладжии, ами да вземе и да направи нещо, та да подобри нещата. То да лала всеки може.
Де факто така спасява з.....ни..к..а на Боко , поредното намекване ,че всички се преструват на "опозиционери" ,а си п..р..ъ..ц..к..а..т в едно гърне защо не направиха проверка кой какви храни продава и как калкулират цени ..щото се твърди ,че спекула нямало ,но адски се грижим за мекедония , мълвата говори ,че над 500 000 там са с БГ пашапорти , но не се проверява кой им ги даде ,как ,колко сее платило да се извадят имената - ми то май управляващите им са с БГ паспорти- ставай народе!!
Този премиер и 5 пари не струва, затова го свалиха от власт. Ако спечели изборите отново, няма да е честно, а ще е отново с машини.
Вярно ли мислиш, че 150 'бона' са пари за политическата класа? Да го кажа така - публична тайна е че 40-50% се връщат обратно. Когато бюджета за пътища е 2-3 млрд- мислиш ли, че на някой му пука за тези 150 'бона'?Сега сметни всички министерства и си направи сметката...
Този не е ли онзи, където натискаше Рашков за списъци с нарушители?? Списъци, от които на никой нарушител не му пука. Списъци абсолютен фарс и имитиране на дейност. С тези списъци спокойно засегнатите ще осъдят България в Страсбург за нарушаване на правата им и за разпространение на лични данни.Абсолютни аматьори с привкус на комунистически списъци.
Няма невини всички тези който са заклиляли и пазели наркомана убиец са съучастници ако не са го пазели тази трагедия нямаше да се случи.
Да но ние всеки ден пътуваме и правим реален одит на пътищата. И положението е дупка до дупка. Не знам какво става, но магистра Тракия е трагедия. Не знам дали има нещо в мозъците на управляващите, но не е зле да пробват да влязат в някоя от отбивките за Пловдив без преди това да хлътнат в яка дупка. Това е безобразие хора.
Богдан Милчев е назначен за шеф на КАТ през май 2011 г. от тогавашния вътрешен министър Цветан Цветанов и уволнен от поста през декември 2013г. Все уволнени и отново назначени ни предлагат от промяната. Промяната им е доказана подмяна. Да се махат докато не са загробили България!!!
ИПБ: Премиерът отказа одит на пътищата, защото е „политически неприемливо“