Снимка: БГНЕС
fallback

Комисията за защита на потребителите извършва проверка на обявените намерения на мобилни оператори за повишаване на цените на телекомуникационните услуги по действащи договори с потребители, съобщиха от КЗП.

Проверката има за цел да установи дали планираните промени ще бъдат в съответствие с клаузите в конкретните договори и с одобрените общи условия.

Комисията поверява и коректността на представянето на новите параметри, периода и обхвата на прилагане..

Два от мобилните оператори вчерпа обявиха официално намеренията си да увеличат цените на услугите от началото на следващата година заради инфлацията. Очаква се месечните абонаменти да поскъпнат с около 5 на сто.

Намерението засяга и частните, и бизнес абонатите, а доставчиците на услугите са длъжни да изпратят уведомления до своите клиенти.

Два от големите оператори са публикували информацията за предстоящото поскъпване на сайтовете си, а позицията на третия се очаква днес.

В общите условия на компанията съществува клауза, която позволява индексация на цените на услугите не по-често от веднъж годишно.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

45

Анонимен

преди 2 години

До 47Имаш договор и той е безсрочен. Няма как да ти доставят услуга без договор по ред причини (най-малкото трябва да знаят на кото е този номер)

44

Анонимен

преди 2 години

До АзТова е най-лесно. Като нямата договор те по никакъв начин не са длъжни да имат фиксирана цена. Казват ви от утре новата цена е толкова и край.

43

Чичко

преди 2 години

В такъв случай, ЗАЩО при няколко годишна ДЕФЛАЦИЯ в България (2017-2019) не НАМАЛИХТЕ цените по договорите???Кой както му изнася!!!

fallback