Черен петък в условия на пандемия. Едно от най-очакваните събития за любителите на пазаруването наближава. Официално той е последната седмица на ноември, но заради COVID-19 кампаниите започнаха по-рано и то основно в интернет.
Специалистите отбелязват и важната роля на техническата подготовка, за да се поеме очаквания огромен трафик в интернет.
Подобни проблеми виждат и любителите на традиционното пазаруване. Това потвърждава и Силвия Чапарова, която е маркетинг мениджър на голям търговски център в столицата.
"Хората имат нужда от физическа търговия и няма да заложат само на онлайн търговията, хората имат нужда да влязат в търговски център и да преживеят това веднага да купят подарък за себе си или своите близки, да се подготвят за Коледа", коментира тя пред Bulgaria ON AIR.
Но не липсват и предизвикателства, с които трябва да се справят. Въпреки тях обаче едно е сигурно - ловът на оферти ще продължи.
Вижте още в репортажа на Натанаил Раичков
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
8
Анонимен
преди 3 годиниНатанаилчо, хората имат нужда от физическа търговия. Направете чернияпетък един цял месец и го слейте с новогодишните празници.Дайте на хората поредни номера, разделете ги на четни и нечетни и ги пускайте в моловете по график - един ден четни, следващия ден - нечетни :)
7
Анонимен
преди 3 годиниЩе си пробутат залежалата стока.Хората искали ,, физически,, да пазаруват?Да не би да се ,,пазарим,,.Цените са фиксирани.Още повече,че в шоурума не винаги могат да те упътят.
6
Анонимен
преди 3 годиниТоя трик отдавна не работи. 70% отстъпка на 2 неща в целия магазин, а всичко останало на по-висока цена. Не, благодаря.