Черен петък в условия на пандемия. Едно от най-очакваните събития за любителите на пазаруването наближава. Официално той е последната седмица на ноември, но заради COVID-19 кампаниите започнаха по-рано и то основно в интернет.

Специалистите отбелязват и важната роля на техническата подготовка, за да се поеме очаквания огромен трафик в интернет.

Подобни проблеми виждат и любителите на традиционното пазаруване. Това потвърждава и Силвия Чапарова, която е маркетинг мениджър на голям търговски център в столицата.

"Хората имат нужда от физическа търговия и няма да заложат само на онлайн търговията, хората имат нужда да влязат в търговски център и да преживеят това веднага да купят подарък за себе си или своите близки, да се подготвят за Коледа", коментира тя пред Bulgaria ON AIR.

Но не липсват и предизвикателства, с които трябва да се справят. Въпреки тях обаче едно е сигурно - ловът на оферти ще продължи.

Вижте още в репортажа на Натанаил Раичков

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase