Димитър Димитров от Камарата на автомобилните превозвачи в България обяви пред "Денят ON AIR", че няма логика в поставените от ЕП изисквания.
"Прибирането на шофьора не в страната, където работи или е назначен, а при семейството му, има някакъв социален ефект, с който бихме могли да се съгласим. В прибирането на тежкотоварния автомобил обаче няма никакъв смисъл. Той нито жалее за България, нито му е мъчно. Започна да се вижда, че целите са съвсем на различно място", посочи той.
Според Димитров изискванията по пакета "Мобилност" ще докарат до фалит много предприятия у нас.
"Фалиралите предприятия ще бъдат заменени от немски и френски фирми. Не очакваме чудо, знаем съотношението на евродепутатите в ЕП. България има 17. Големите държави, които също са се съсредоточили в този пакет, имат в пъти повече", коментира събеседникът пред Bulgaria ON AIR.
В България има регистрирани над 65 хил. превозни средства, извършващи международни автомобилни превози.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
33
Анонимен
преди 3 годиниПо повод на виждането на семействата, моряците, които са на 6-месечни рейдове нямат ли нужда да си виждат семействата или те са по-ниска категория хора?Аман от популизъм.
32
Анонимен
преди 3 годиниИ до 31Шофьорите са наясно, че работата им предполага спане в кабина. Тежка е, но и не работят за 800-900 лева.И в интерес на истината, кабините са много добре оборудвани.Никой шеф няма интерес да не си прибира шофьорите когато поискат, защото знае, че при толкова много фирми, шофьорът винаги може да напусне. И няма да остане без работа.А камионите все още не могат да се управляват дистанционно.
31
Анонимен
преди 3 годиниДо 31Не са разписани правилно тези мерки и това не е начина да се постигне ефект.А и явно не си ги чел :)