33

Анонимен

преди 3 години

По повод на виждането на семействата, моряците, които са на 6-месечни рейдове нямат ли нужда да си виждат семействата или те са по-ниска категория хора?Аман от популизъм.

32

Анонимен

преди 3 години

И до 31Шофьорите са наясно, че работата им предполага спане в кабина. Тежка е, но и не работят за 800-900 лева.И в интерес на истината, кабините са много добре оборудвани.Никой шеф няма интерес да не си прибира шофьорите когато поискат, защото знае, че при толкова много фирми, шофьорът винаги може да напусне. И няма да остане без работа.А камионите все още не могат да се управляват дистанционно.

31

Анонимен

преди 3 години

До 31Не са разписани правилно тези мерки и това не е начина да се постигне ефект.А и явно не си ги чел :)

30

Анонимен

преди 3 години

До 31Кое е семейството на камиона, за да се налага да се прибира на всеки 4 седмици?

29

Анонимен

преди 3 години

Този пакет иска само справедливи условия на труд и осигуровки, като на шофьора, който се осигурява в същата държава. Да спят на легло, да се приберат при семействата си, да имат по-добри условия. Кое е лошото, че работодателя трябва да отдели повече пари от печалбата си. От нашите български фирми, се чува само, че ще стане по-лоши. Обяснете ми, какво е толкова лошото.

28

Анонимен

преди 3 години

Българските превозвачи трябва да се обединят около идеята за реална калкулация на себестойност на извършваната услуга предвид законодателството на ЕС и да се конкурират не само на база цени и нови камиони, а и на качество на предлаганите услуги, оптимизация и прочие. Не може в 21-ви век все още да има фирми, които си описват фактурите в тетрадки, например.

27

Анонимен

преди 3 години

Категорично подкрепям мнението, че Мерките в пакет Мобилност нямат нищо общо със социален замисъл в полза на шофьора.Те касаят дъмпинга на източноевропейските фирми по отношение на цените.Ефектът им е същият като при 45-часовата пауза извън кабината на камиона, т.е. никакъв, защото при така разписанието правило, палатка до камиона изпълнява разписаната разпоредба, а дали е по-добър вариант?

26

pf

преди 3 години

За 1 месец да се върнат веднъж тук едва ли е проблем. Все ще намерят един курс за България и обратно за месеца. Тъй че едва ли е чак толкова зле.

25

Алчност

преди 3 години

Родните "бизнесмени" със своята алчност,безскрупулност,неспазване на законите и морала направиха така,че западняците да вземат мерки. Ако в България дойдат да вършат превози фирми от Афганистан...как бихме се почувствали?

24

Нищо фатално!

преди 3 години

Щели да фалират превозвачите?????? Е какво е ненормалното и какво е фаталното. Щом в търговския закон е предвиден фалит, значи всичко е законосъобразно. В България бяха изкуствено принудени да фалират около 4000 полезни за страната фабрики и заводи и никой не се трогна, а сега за някакви си превозвачи, ползата от които е съмнителна, правят трагедия. Нито фалита на превозвачите, нито на хотелиерите и ресторантьорите ще събори България, защото след тях други ще дойдат!

23

DVB

преди 3 години

Все представители на бизнеса, браншови организации (сиреч пак бизнеса) и евродепутати (защитаващи пак бизнеса) се ежат.. много ми е любопитно измежду самите шофьори какво е настроението и мненията. Колкото и да ни влече БГ национализмът май тази поправка си е доста насочена и защитаваща обикновения работник, ама хайде ако има межд. шофьори да споделят мнение..

22

Анонимен

преди 3 години

Логиката е Западна Европа да е богата, а Източна Европа да е бедна. Всеки ден гладни протести в Западна Европа, ще трябва да се вземе бизнес и пари от Източна Европа, за да се храни Западна Европа.

21

Анонимен

преди 3 години

Българският народ очевидно подкрепя френско-немския вариант на пакет "Мобилност" и стиска палци на българските шофьори на камиони, да намерят най-накрая свестни работодатели и достойно заплащане.

20

Анонимен

преди 3 години

Просто нашите превозвачи ще си открият фирми в държавите където им са основните курсове. Ще запазят шофьорите, но ще плащат данъци вече не в България а там където са регистрирани.

19

Ром'с

преди 3 години

А няма... точно няма... , като не издържат на пазарната икономика... то ще станат трактористи,комбайнери, кранисти...., но Мобилност ще трябва да се приеме...

18

Анонимен

преди 3 години

До сега комуниста от Банкя да е изпълнил нещо?!Какво стана с Шенген, еврозоната? Никъде не ни искат с тази мафиотска държава.

17

Иво

преди 3 години

А друг е въпроса как Петко Ангелов или Дискордия купуват по 500 нови камиона примерно, минимум

16

Анонимен

преди 3 години

До АнонименНЕ ДА ИЗЛЕЗЕМ А ДА ИЗКАРАМЕ ВСИЧКИ ТАРИКАТИ ОТ ЕС И ДА ГИ ПРАТИМ В ЕВРАЗИЙСКИЯ НАЧЕЛО С БАЛКАНСКИЯ ПАТОК.

15

Анонимен

преди 3 години

Веднага да излезем от ЕС и отидем в Евразийски,това е спасението! Там ще си джиткаме на воля ,денонощно ,безконтролно из таджикистан и туркменистан и за хиляди рубли. Да ги видим тогава западняците как ще умрат от глад!

14

Анонимен

преди 3 години

БЪЛГАРСКИЯ ЧОРБАДЖИЯ РАЗБИРА САМО ОТ СИЛА, АКО НЕ ГО НАТИСНАТ ЗА ДЕБЕЛИЯ ВРАТ ДОКАТО ПОЧНЕ ДА *** НЕ СЕ СЕЩА ЧЕ И ДРУГИТЕ СА ХОРА. ТРЯБВА ПОЛИТИЦИ ОТ ЗАПАД ДА ДОЙДАТ ТУК.