Снимка: Pixabay

Българският пазар на плодове и зеленчуци има нужда от раздвижване и един от методите за това е, като приемем германския модел за снабдяване на супермаркетите с местна продукция. Подобно мнение изказа зам.-министърът на земеделието Чавдар Маринов в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

"Понятието "свеж плод" ще бъде въведено и у нас по подобие на Германия. За да може продукцията да бъде продавана под това наименование в търговската мрежа, производителят трябва да бъде от същия регион. Предложението ще бъде за 100 км. дистанция от производителя до магазина", обяснява министърът.

Това до известна степен би трябвало да реши част от проблемите на местните фермери, като има предложи по-добри условия за пазар от съществуващите към момента.

За тази и още идеи от страна на министерството посетете страницата на Bloomberg TV Bulgaria.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase