Снимка: Pixabay
fallback

Българският пазар на плодове и зеленчуци има нужда от раздвижване и един от методите за това е, като приемем германския модел за снабдяване на супермаркетите с местна продукция. Подобно мнение изказа зам.-министърът на земеделието Чавдар Маринов в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

"Понятието "свеж плод" ще бъде въведено и у нас по подобие на Германия. За да може продукцията да бъде продавана под това наименование в търговската мрежа, производителят трябва да бъде от същия регион. Предложението ще бъде за 100 км. дистанция от производителя до магазина", обяснява министърът.

Това до известна степен би трябвало да реши част от проблемите на местните фермери, като има предложи по-добри условия за пазар от съществуващите към момента.

За тази и още идеи от страна на министерството посетете страницата на Bloomberg TV Bulgaria.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

12

Анонимен

преди 4 години

Е тия сега плодове, които стават и за ядене, ли ще продават? Основата на търговията е продажбата на стоки! Едни плодове и зеленчуци ги кръстиха "органик", а да видим кога ще сложат етикет на другите "инорганик" (неорганични)?

11

Анонимен

преди 4 години

Едно време се смеехме на произведеното от ТКЗС-тата, а сега и това не можем да реализираме. Няма как да се достигне западния напредък без колонии. Само див "гол" капитализъм, е собствено ограбване с елементи на средновековни порядки. При социализма това се замазваше с прехвърляне на социалната тежест между всички в соц държавите. За съжаление от социализма не запазихме нищо стойностно. Затова и ни натрапват същества от гза на географията - за да ни убедят, че и това което имаме ни е много.

10

КитайскиМодер

преди 4 години

Вместо да ръсят простотии, от земеделското министерство да направят една бригада, да хванат по една мотика и да помогнат на бабките, дето градушката им очука доматите.

fallback