След истерията с Черния петък, започват равносметките. Огромни задръствания, дълги опашки, претъпкани молове и... поопразнени портфейли. Колко похарчихме и успяхме ли да избегнем фалшивите намаления и търговските трикове?

Още по темата
През целия ден на 23 ноември екипи на Комисията за защита на потребителите дежуриха в големите търговски обекти и глобяваха некоректните продавачи. Полицейски служители пък следиха и за реда на пътя, като акциите продължиха и в почивните дни.

Освен това, някои от магазините обявиха, че големи намаления ще има и през тази седмица, а предпразничната еуфория обхваща все по-голяма част от потребителите, които са тръгнали на лов за намаления.

Какви нередности имаше по време на Черния петък и колко сигнала получи Комисията за защита на потребителите – коментар в предаването "Директно" по телевизия Bulgaria ON AIR на Димитър Маргаритов, председател на КЗП.

Черният петък в България е лъжа – вярно ли е?

"Получихме такива сигнали. Това не беше нещо неочаквано, а по-скоро е важен мащаба. Преди началото на кампанията давахме съвети на потребителите, за да ги предпазим. Това явно е било добре разбрано", коментира председателят на КЗП.

По думите му едно от основните оплаквания е, че има необосновано завишаване на цените без да има логика и без да е обосновано, само за да се заблудят потребителите. Той сподели още, че с годините потребителите стават все по-мнителни и внимават.

"Българинът се оказва доста рационален и прагматичен, защото улавя опитите да бъде измамен", коментира още Маргаритов.

Председателят на КЗП допуска, че и по време на Кибер понеделникът също ще има още сигнали до комисията от страна на потребителите.

Какво още каза Димитър Маргаритов вижте в следващото видео на телевизия Bulgaria ON AIR

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase