Снимка: Bloomberg TV
fallback

В края на 2018 г. България ще премахне обмена на документи на хартиен носител между самите администрации. Това коментира Александър Йоловски от Държавна агенция "Електронно управление" (ДАЕУ) пред Bloomberg TV.
Oще по темата
По думите му вече е създаден технически протокол, по който държавните администрации да обменят електронни документи - една от ключовите стъпки към въвеждането на електронно управление.

До този момент, макар и повечето централни администрации да разполагат с техническите условия да изпращат електронни документи към друга администрация, този процес не се случва поради липса на ясни правила.

Правилата вече са факт, предстои да бъдат проверени на практика и да станат задължителни в рамките на следващата година, отбеляза още експертът. 

Чуйте повече във видеото на Bloomberg TV.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

7

Анонимен

преди 6 години

Електронното управление в Англия го има от 20 години, вече въвеждат блокчейна, а ние сме още в средата на миналия век. Не управление трябва, а реформи. Ключови реформи, които закъсняват вече 20 години.

6

Evdal

преди 6 години

Asfalt pasha sa nadiava da ne e visnal dotogava na besilkata...ili da mu sa skasalo vajeto...

5

JJIvanov

преди 6 години

Дядо ми е бил писар на община 25 години.ПИсал е само нужни документи ръчно . Няма нито един загубен или откраднат квадратен метър нива или имот благодарение на неговите документи. С Идването на "***" на власт 1947 година е оставен без работа.Да го споменем с добро.

fallback