Снимка: архив, БулФото
fallback

Министерският съвет одобри подписаното споразумение между България и Полша за логистична подкрепа за самолети МиГ-29 и предлага на Народното събрание да го ратифицира.

Oще по темата
Целта на споразумението е да осигури поддържането на летателната годност на самолетите от българските ВВС за охраната на въздушното пространство на страната и адекватното участие в изпълнението на задачите по „Air Policing“ като страна-членка на НАТО.

Предвижда се то да влезе в сила от датата на приключване на българските национални процедури по одобряването му, които изискват ратификация от Народното събрание.

Междуправителственото споразумение с Полша предвижда договорености за ремонт на шест двигателя, както и ползване на два полски двигателя за период от 2 години.

Договорената цена за ремонта е 1 023 000 евро на двигател, като транспортните разходи са за сметка на полската страна. Двата полски двигателя ще бъдат предоставени до 20 дни след влизане в сила на споразумението.

В документа се съдържат клаузи относно сроковете за извършване на ремонта, гаранциите за качеството му, начинът за решаване на спорове между двете страни и др.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

30

Боби

преди 8 години

До kokospa 33Р-33 димят защото в камерата за изгаряне се поддържа принудително по-ниска температура заради не достатъчно чистия метал на лопатките на горещата част на турбината. Р-33МК които са за по-новите версии вече не димят и имат по-голяма тяга заради по-високата температура на газовете. Рашките щяха да ни сложат лопатки от монокристално желязо или изчистен метал и с това и да увеличат ресурса на двигателя.това за технологияЗа Лиценза и Украинците и Поляците не са платили Лиценз

29

kokospa

преди 8 години

Оригинални части по планера и двигателите на изделие 9-12(Миг-29)се правят и в Украйна още от 88 година.полските заводи имат цялостна руска документация още от соца,и немска такава от модернизираните в германия такива.Понеце вече ни губи като клиент,братята ни обявяват за врагове и точка.За влияние става въпрос за париииии.

28

Анонимен

преди 8 години

Много български пилоти ще загинат от тия менте части.Има клаузи,на фирмата производител,които забраняват да се правят ремонти с оригинални части на трети страни.Осъзнава ли се ямболският селянин,че това е самолет,а не трактор.Явно не.

fallback