30

Боби

преди 8 години

До kokospa 33Р-33 димят защото в камерата за изгаряне се поддържа принудително по-ниска температура заради не достатъчно чистия метал на лопатките на горещата част на турбината. Р-33МК които са за по-новите версии вече не димят и имат по-голяма тяга заради по-високата температура на газовете. Рашките щяха да ни сложат лопатки от монокристално желязо или изчистен метал и с това и да увеличат ресурса на двигателя.това за технологияЗа Лиценза и Украинците и Поляците не са платили Лиценз

29

kokospa

преди 8 години

Оригинални части по планера и двигателите на изделие 9-12(Миг-29)се правят и в Украйна още от 88 година.полските заводи имат цялостна руска документация още от соца,и немска такава от модернизираните в германия такива.Понеце вече ни губи като клиент,братята ни обявяват за врагове и точка.За влияние става въпрос за париииии.

28

Анонимен

преди 8 години

Много български пилоти ще загинат от тия менте части.Има клаузи,на фирмата производител,които забраняват да се правят ремонти с оригинални части на трети страни.Осъзнава ли се ямболският селянин,че това е самолет,а не трактор.Явно не.

27

Анонимен

преди 8 години

До Коце Маце В ПОЛША ПРАВЯТ ГАДНИ КРУШКИ В РУСИЯ НЕ ПРАВЯТ ИЗОБЩО КРУШКИ ушко Е ТОВА Е РАЗЛИКАТА

26

Коце Маце

преди 8 години

Не мога да разбера как е възможно тези полски "***",които не могат да направят една качествена електрическа крушка,ще изработят тези сложни и скъпи двигатели, след като близо30 години нямат с Русия нормални взаимоотношения и съответниялиценз за ремонти на самолети МИГ .Не мога да си представя какви "***" и "заменки" ще правят по тях,че след като ни ги пробутат и нашите пилоти започнат да летят с тях, дане стане така че да се . . . изпотрепят !?

25

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 28 КАТО ТИ ТРЯБВАТ САМОЛЕТИ ЩЕ СЕ ПЛАЩА С ПАРИ да не би да искаш да ПЛАЩАШ с КРЪВ по ссср ски Дори руснака го загря това ПИЛОТИТЕ СИ ЗАСЛУЖАВАТ НОВО И ЩЕ СЕ НАУЧАТ В ГРАЖДАНСКАТА отдавна СА ПРЕДИМНО НА НОВИ ЗАПАДНИ явно може

24

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 27 ЕВРОФАЙТЪР тогава ТОЧНО ЗА ЗАВОЮВАНЕ НА ВЪЗДУШНО ГОСПОДСТВО Е ПРАВЕН ИЛИ Ф15 ТОЙ ГО Е ЗАВОЮВАЛ В НЕ ЕДИН КОНФЛИКТ ГРИПЕНА И Ф16 са доста универсални и СТАВАТ и за тази работа но по зле

23

Анонимен

преди 8 години

До 26 АнонименКъде съм казал,че са лоши???Може да са хубави,но на каква ЦЕНА???Не е проблем самото закупуване,но идват инструктори,които да обучават-трябва да им се плаща,за да придобият опит с тази техника-трябва здраво летене и тренировки всеки ден,трябва промяна на цялата материална база в съответствие изискванията на новата техника,ще трябват и резервни части.............!!!!!Два двигателя в момента не можем да ремонтираме в момента,търсим евтино,нови самолети/а ида не са нови/ ще купуваме

22

Анонимен

преди 8 години

На първо четене трябва да се преосмисли цялата доктрина "какъв изтребител" ни трябва! Всички генерал-зомбита и всекви говорят за "многоцелеви" .... и за какво?!? НА НАС НИ ТРЯБВА САМОЛЕТ ЗА ВЪЗДУШНА ДОМИНАЦИЯ! Това е самолета за ОТБРАНА а не такъв който после ще ни карат да ходим да метаме бомби по нареждане насам натам! С такъв ще може нашите пилоти да противодействат при по многочислен във въздуха евентуален враг (пример гърчоля/турци имат над 200 самолета)

21

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 23 ако смяташ че Месершмит под ШАПКАТА НА МЕРЦЕДЕС добави и британците със същата фирма дето правеше спитфаерите правят лоши самолети много си зле СААБ също не ги отписвай Грипена си е НАЙ ДОБРОТО В ЛЕКИЯ КЛАС

20

Анонимен

преди 8 години

ако ги избираме по КЛАСА НАЙ ДОБЪР НОВ НА ПАЗАРА Е ЕВРОФАЙТЪРА НО Е И НАЙ СКЪП ГРИПЕНА Е добър и на нормални ЦЕНИ а Ф15 е доказан въздишен убиец ДОРИ И НАЙ СТАРИТЕ от тях Ф 16 новите блокове също са добри и доказани но под нивото на Ф15 но са и БАЯ ПО ЕВТИНИ а миг 29 може да служи само за преходен 3-4 години и толкова

19

Анонимен

преди 8 години

Грипен?!?!Хахахахахахаха!!Еврофайтър?!?Хахахахахахаа!!!Ф-ове разни?!?Хахахахахахахаа!Ей,летците на тази остаряла,но подобрена техника,очи на посетители събират на авиоизложения по цял свят,само на *** слепите очи са напълно отворени!!!Не е важна техниката,важно е задкормилното устройство!!!Какво очаквате от задкормилно устройство с един летателен час за цяла година??Ще вкараме техника?!?!?!Кой ще я управлява,бре?Нали са нужни обучения,курсове,нова база,нови части..!!Кой и с какво ще ги плаща??

18

изнервен

преди 8 години

До 19. Г-упак, преди да коментираш, поинтересувай се малко повече относно договорите на Полша с Русия за миговете, кой какви части и с какво разрешение прави и т.н. 10 пъти го обясниха това, ама ти да си плямпаш, нали червен ***?

17

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 19 лиценза го имат още от 1987 като толкова си се загрижил

16

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 15 да не би да казвам друго ПРИ ПЪРВИЯ ГРИПЕН или ЕВРОФАЙТЪР веднага махаме първия миг 29

15

Анонимен

преди 8 години

До 14 АнонименКой дава лиценз за производство на резервни части,бре???Не е ли консорциумът производител??По тази логика работилничката на бай Гоше в село Горно Нанадолнище и тя произвежда резервни части за Мерцедес,БМВ.................!!!Защо не си ги закупуваш оттам,ами търсиш ОТОРИЗИРАН сервиз!!!

14

Анонимен

преди 8 години

До DreamTheaterАбсолютно вярно! Не може да поправяме 3то поколение самолети до бзкрай и да "верваме" че въздушното ни пространство е "защитено" ..... трябва да се хареса нов самолет ама НОВ не 3та употреба бил той руски,американски или европейски (за мен най доброто решение) и като се договаряме да си договорим и завод за частите!!! Тия бракми сега проблема е нч е не можем да ги оправим сами а че ЧАСТИ НЯМА!!!

13

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 13 БЕЗ ПАРТЕННКИ молим В ПОЛША СА ЗАВОДИТЕ ЗА ПОДРЪЖКА НА МИГ ОТ СТУДЕНАТА ВОЙНА ДИРЕКТНО ОТ БИВШОТО ГДР модернизирани от Германците САМАТА ПОЛША е ТРЕТИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛ НА ЧАСТИ ЗА МИГ 29 след ссср и китай ОЩЕ ОТ СОЦА

12

Анонимен

преди 8 години

Какво ще одобряват след като новото правителство на Качински прекратява договора,бре???Мотив за прекратяване на договора:Ако Русия спре доставките на резервни части за този завод вследствие на този договор,много работещи в него поляци ще останат на улицата с професия-безработен!!!Па,няма лошо!!!Ние договора така или иначе ще си го ратифицираме!!!

11

Анонимен

преди 8 години

До DreamTheater АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ НО ТОВА ТРЯБВА ДА ПОЧНЕ КАТО ПЪРВИТЕ ДА КАЖЕМ ГРИПЕН ЕВРОФАЙТЪР ИЛИ ф 16 ПОНЕ БЛОК 40 а защо не и Ф 15 ДОЙДАТ ТУК