Снимка: Impact Press Group
fallback

Правилното решение в критичната ситуация през последните два дни беше тотално да се спре движението по автомагистрала „Хемус", за да може спокойно снегорините да почистят трасето.

Така уволненият вчера изпълнителен директор на държавното дружество "Автомагистрали" ЕАД Антон Антонов коментира пред "Дарик" снежния хаос в Северна България от почивните дни.

Той разказа как е молил служители на КАТ да му помогнат с изтеглянето на закъсали тежкотоварни камиони, за да се избегне задръстването по аутобана.

Oще по темата

"Първия път ги изтеглиха, катаджиите стояха през няколко коли. Викам: "Айде бе, момчета, ходете дръпнете ги настрани, да изтеглим леките коли, да пусна камионите напред, около 2 км до тунела. Защото то не спира да вали. Там, където техниката не върви, снегът се трупа. Имаше там един, ама той не знам какво свърши. Тръгнах, преместихме се 500 метра напред и пак спряхме, защото тези по-нагоре пак закъсаха", коментира Антонов.

Той каза, че е имало пет или шест камиона на предприятието в тапата, попаднали постепенно.

"Те като карат, карат и видят кола, и спират, а отзад се натрупват коли", каза Антонов. Той допълни, че се молил на шофьори да пуснат камионите, за да бъде разчистен пътят напред.

Антонов твърди, че не е срещнал разбиране, а допълнително се е усложнила ситуацията, след като изтеглените тирове не са били спрени и това е попречило да се овладее положението.

"След като ги извадих с моя камион, трябваше да ги озаптят, за да могат да минат останалите камиони", каза той.

Антонов коментира, че камион трудно може да се движи по 30-сантиметров сняг и то отъпкан.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

76

прованса

преди 12 години

Аз живея в София но не съм кестен 100 квадрата апартамент и кола с не софе регистрация гражданската е с 50 лв по малко а кестените да му мислят сутрин пред блока остават от 100 коли 70 защото повечето карат само петък-неделя и всички зареждат на АМ Тракия Лукойл тапаци най зле са Дружба за Надежда няма надежда Люлин и др за които не се сещам

75

59 до онзи с минуса

преди 12 години

Виж, твоя работа, види се имаш отрицателно мнение, но си 1 към 27. Значи мнението ти не е меродавно. Но,за да предизвикам размисъл в главата ти,ще ти напомня, че заради сигурността ни, а и заради географското ни разположение, машините ветерани в т.ч. Джоганите ЗИС и ЗИЛ, както и парните локомотиви трябва да бъдат пазени и обслужвани като реликви, защото,без значение дали при военен конфликт(не дай Боже) или природни бедствия с дълга липса на ток, тези машини не знаят НЯМА и НАЗАД.

74

outsider

преди 12 години

Бойко Борисов за пореден път си избърса ръцете с някое и друго уволнение и ни лук ял, ни лук мирисал. А когато беше кмет на София, не коментираше снегопочистването в София, а извън нея

fallback