Четвърти ден продължава стачката в БДЖ, като отново повечето пътнически и товарни влакове ще спрат от 08.00 часа до 16.00 часа.
В събота от Централна гара София, гара Перник, гара Мездра, гара Горна Оряховица, гара Пловдив и гара Бургас не бе пуснат нито един влак, като заканите на протестиращите са, че това няма да стане и днес.
От 261 влака, спряха 201, сочат данните на синдикатите.
Те протестират срещу обявеното намерение на ръководството за съкращаване на 2000 души и спирането на 150 влака.
От ръководството на БДЖ пък обявиха стачката за незаконна.
По решение на ръководството на БДЖ разписанието на товарните влакове е променено, като те са пренасочени към времето след 16 часа и през нощта.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
142
Габи
преди 12 годиниЖелезничарите дали се усещат как ги "гласят" профсъюзите: Вдигнаха се на стачка, а собствениците на автобуси покриха техните маршрути и то почти без да вкарват в действие извънредни МПС. Същевременно германските фирми си искат локомотивите, за които не са внасяни вноски за откупуването им. След 2-3 седмици жепейците ще спрат стачката , но локомотивите няма да ги има и те ще се хванат за палците, уволнени поради липса на локомотиви. Това означава, че за пътническия превоз настъпва край. Остават товарните превози. А Д.Манолов и шефът на КНСБ Пл.Димитров ще се изнижат като мокра връв...
141
Ха,ха,хааа....
преди 12 годиниГолема стачка ...нема що: от 261 влака -150 са пред закриване а , 60 са се движили....!Значи , стачка нема ....хората си спазват разпорежданията !Само гдето , автобусите им взеха клиентелата и сега от мното акъл...железничарите ще духат супата за Коледа!Заплати --ядец!ДА ИМ ПЛАЩА ЧЕНГЕТО ОТ ДС НА БКП---КОНСТАНТИН ТРЕНЧЕВ!АМА , КАТО ГЛЕДАМ .....ШЕ ГО ИЗДУХА , ПРЕДИ ДА СВЪРШИ СТАЧКАТА....
140
малко от историята
преди 12 годиниВ момента в България има стачка на Железиците, но явно малцина от народните ни Изедници, простете ми, ако искате де, избраници, та едва ли и половината от тях знаят, че в историята на България има 5 големи транспортнистачки, след всяка от които са последвали драматични обрати в поитиката на страната ни, само за една ще ви спомена -1919-1920 г. Ал.Стамболийски с неговата "оранжева гвардия" смазва най-голямата стачка в транспорта ни и само 3 годинислед това е свален с преврат и заклан.