142

Габи

преди 12 години

Железничарите дали се усещат как ги "гласят" профсъюзите: Вдигнаха се на стачка, а собствениците на автобуси покриха техните маршрути и то почти без да вкарват в действие извънредни МПС. Същевременно германските фирми си искат локомотивите, за които не са внасяни вноски за откупуването им. След 2-3 седмици жепейците ще спрат стачката , но локомотивите няма да ги има и те ще се хванат за палците, уволнени поради липса на локомотиви. Това означава, че за пътническия превоз настъпва край. Остават товарните превози. А Д.Манолов и шефът на КНСБ Пл.Димитров ще се изнижат като мокра връв...

141

Ха,ха,хааа....

преди 12 години

Голема стачка ...нема що: от 261 влака -150 са пред закриване а , 60 са се движили....!Значи , стачка нема ....хората си спазват разпорежданията !Само гдето , автобусите им взеха клиентелата и сега от мното акъл...железничарите ще духат супата за Коледа!Заплати --ядец!ДА ИМ ПЛАЩА ЧЕНГЕТО ОТ ДС НА БКП---КОНСТАНТИН ТРЕНЧЕВ!АМА , КАТО ГЛЕДАМ .....ШЕ ГО ИЗДУХА , ПРЕДИ ДА СВЪРШИ СТАЧКАТА....

140

малко от историята

преди 12 години

В момента в България има стачка на Железиците, но явно малцина от народните ни Изедници, простете ми, ако искате де, избраници, та едва ли и половината от тях знаят, че в историята на България има 5 големи транспортнистачки, след всяка от които са последвали драматични обрати в поитиката на страната ни, само за една ще ви спомена -1919-1920 г. Ал.Стамболийски с неговата "оранжева гвардия" смазва най-голямата стачка в транспорта ни и само 3 годинислед това е свален с преврат и заклан.

139

!

преди 12 години

И какво като е четвърти? И какво като стачкувате? Боцко рита мачле и обира годишните титли- *** на годината, пфу!

138

Анонимен

преди 12 години

Синдикатите са се съгласили от много време да се Съкратят 2000 души при условие че се подпише нов КТД!!!

137

Анонимен

преди 12 години

Какво са виновни хората, които днес не могат да ползват услугите на БДЖ? Да стоят по "луксозните и топли гари" ли? Аз, редовно ползвам БДЖ и съм ЗА премахване на хора от него! Има ужасно много служители, които само си клатят крачолите и не вършат работа за 5 стотинки! Ужасно нагъл народ сме!

136

2222

преди 12 години

До сега крадяха като луди, 90% пътуваха като даваха минимални суми на контролата, нормално е да се стигне до тук. Пък и голяма част в БДЖ са пенсионери, да ги махнат тях и проблема е решен няма да има нужда от съкращения.

135

adolf

преди 12 години

БДЖ отдавна е трън в очите на автопревозвачите и Лукойл!

134

Голям смях

преди 12 години

Какви огромни загуби са 800 мил.лв за 1 държава?И как БДЖ трупа загуби като не работи???Значи като работи има печалби?И до всички ***,които чакат стратегическия инвеститор с лъскавите вагони,бъдете спокойни той ще дойде,но от неговата стратегия направо свят ще ви се завие(той идва да ви измъква повече пари с минимум разходи,умници).Частните ЕРП-та откакто ги купиха ви дават качествен ток,подмениха изцяло цялата мрежа ниско и 20 киловолта мрежа и от 2012г ще ви подаряват ток без пари-умни сте

133

Анонимен

преди 12 години

ЦЯЛАТА ЖЕЛЕЗНИЦА НА СКРАП

132

МАЙ СЕГА Е ВРЕМЕ...

преди 12 години

..ДА ПОНАМАЛИМЕ ДЪРЖАВНИТЕ СЛУЖИТЕЛИ!МНОГО ХАРЧОВЕ -----МАЛКО РАБОТА , НА ПОЛЗУ РОДУ.....!!!!ТИЯ СТАЧКИ СА НАПРАВО ДАДЕНИ СВИШЕ.....ЗА БОГА БРАТЯ ,СЪКРАЩАВАЙТЕ...!СЕГА МУ Е ВРЕМЕТО.....ДА СЕ ИЗМЕТАТ ХРАНТУТНИЦИТЕ НА ДЪРЖАВНА ЯСЛА!УТРЕ , ЩЕ БЪДЕ КЪСНО!...ЧЕ СЕ УСЕТАТ....!

131

До 132

преди 12 години

Процедура по ликвидация , ама друг път:) СЕГА е време един истински, а не измислен бг. политик да действа в защита на бг. национални интереси. В момента България не може да излъчи такъв. ЕС ще си промени основните договори без нас, а ние после само ще лапаме мухите:( В Договора за присъединяване на България към ЕС е вписано, че ние трябва да сме член на Шенген. Ако се изменя ДЕС, защо България да не поиска дерогация/ неприлагане/на тази клауза/ ако тя остане/ или пък да поиска да не важи за нас?

130

Анонимен

преди 12 години

какъв е този ес, за който спорите. не беше ли онзи дето е в процедура по ликвидация?

129

Анонимен

преди 12 години

и какви са тези стачки от 8 - 16 часа, а? какво се бъзикате, бе? и после защо нищо не ставало ...

128

Анонимен

преди 12 години

чудя се кое от 3-те правителства било/е по-вредно на царо, плъхо или компиро :)))

127

дО 127

преди 12 години

Не ти ли хрумва случайно, че пиша така, защото имам професионални познания по правото на ЕС - ако не знаеш какво е това, какво е първично ЕС право- Лисабонски договор, ДЕС, ДФЕС, -отвори си поне гугъла и прочети! Май баламурника си ти:) Много - много не им се иска на ГЕРБ бг. граждани да имат инфо за тези неща, а;)

126

Анонимен

преди 12 години

Трябва да искаме и незабавно премахване на ограниченията за българи на ЕС трудов пазар- от 01.01.2012г.- нали в ЕС има застаряващо население, и Германия изпитва глад за квалифицирани работници- защо те да не са българи, защо трябва да са африканци, а българите да не могат да се възползват от основните си права в ЕС, а да си плащат и вноските за членство в ЕС, и глобите за неспазване на ЕС законодателство, че и във Механизъм за финансова стабилност участваме!

125

Анонимен

преди 12 години

125Що говориш неща от които НИЩО не разбираш!!!!Такива баламурници като теб със заучени фрази са напаст!

124

Анонимен

преди 12 години

Абе,стачници-наистина ли не можете да се усетите,че синдикати и ръководство играят заедно и нарочно водят вашето бдж към фалит?

123

Анонимен

преди 12 години

СЕГА трябва да искаме от ЕС: 1. Д не ни задължават / при изменението на ДЕС/ да влизаме в Шенген2. Да имаме финансова независимост от ЕС/ няма да влизаме в ЕЗ- няма смиъл от "таралеж в гащите"/3. Да имаме повече възможности- именно заради бюджетния ни дефицит под 3% - да участваме във "изковаването на законите' на ЕС- от 2013г. това ще става в Съвета на ЕС .4. Да не изискват от БГ приложението на "мулти-култи" на наша територия-да не сме задължени да приемаме законни мигранти от Африка във Бг.