Снимка: Булфото
fallback

Комисията за защита на конкуренцията глобява „Интерснак България” ЕООД и „Публисис” АД съответно с 246 180 лева и 172 225 лева за заблуждаваща реклама, съобщиха от комисията.

Производството на КЗК е образувано във връзка с масираната рекламна кампания на ядките „Чипи”. Мотото на рекламата „От нашето по-хубаво няма” е представено на фона на ритъма на тъпан, като ядките се подреждат и изобразяват типични български картини.

Разследването на комисията обаче установило, че с изключение на слънчогледовите семки, всички останали ядки на марката – фъстъци, кашу, лешник, бадем и шам фъстък, се произвеждат от  „Флипер Комимпекс” – Румъния, въз основа на разработени от "Интерснак България" спецификации.

Суровините пък се доставят от различни страни производители – Аржентина, Китай, Иран, Турция, Мозамбик, САЩ.

Комисията смята, че рекламната стратегия цели да наблегне именно върху произхода на продуктите като произведени в България и в този смисъл има заблуждаващ характер.

От КЗК припомнят, че заблуждаваща е всяка реклама, която по някакъв начин, включително чрез представянето, подвежда или може да подведе потенциалните потребители. 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

51

4ipi

преди 14 години

pari da si pla6tat zadalgenata njmat, no za reklami imat..... brei 4e biznesmeni.

50

sd

преди 14 години

Нещастници!

49

H8CORE

преди 14 години

Да глобят и всички на баба, на дяди, на планината, на гората, на Балкана, на балкона и на п-у-т-к-а им майна! Тия к-о-п-е-л-е-та мръсни извратиха, омърсиха и погавриха всичко мило и родно за сметка на шепа парички!

fallback