Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg
fallback

Страната ни има нужда от потенциала на всяко дете, каза заместник-министърът на образованието и науката Евгения Пеева. Тя участва в кръгла маса, свързана с образованието в условията на пандемия и участието на учениците от уязвими групи в онлайн обучението, съобщи пресцентърът на Министерството на образованието и науката.

Oще по темата
Темата за ефективността на дистанционното обучение е сред основните приоритети на новия министър на образованието и науката. Целта е да се направи анализ на резултатите от обучението от разстояние. Той ще покаже реалната ситуация в системата, което ще помогне за формирането на правилните препоръки и решения за следващата учебна година.

Според Евгения Пеева още в началото на пандемията Министерството на образованието и науката е положило усилия за подкрепа на учители и ученици. Чрез различни финансови инструменти са купени технически средства за обезпечаване на учебния процес.

"Започна процедура за обновяване на технологичните фондове на училищата. При необходимост техниката ще се разпределя между децата и учителите, които не разполагат с такава", е припомнила тя.

Заместник-министърът е поставила акцент върху работата на всички образователни медиатори, социални и младежки работници, учители и директори, които непрекъснато подкрепяха децата.

По думите на заместник-министър Пеева пандемията е откроила още по-ясно предизвикателствата в образователната система. Затова е важно всички заедно - институции, социални партньори и родители, да работят за тяхното преодоляване.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

7

6,

преди 2 години

Там е работата, че при ДО няма как да те оценят обективно. Винаги, винаги има начин да се препише. Реалността цъфва само "очи в очи". Затова и ленивите родители и децата им искат постоянно ДО! Такова искат и ковидиотените и психохондриците, ама у нас не са много.

6

Анонимен

преди 2 години

Явно това е бъдещето, колкото и да не ни се иска. След десетина години, вече ще е нещо нормално. Проблема е, че не се пишат реални оценки и за това учениците не се стимулират да учат. Нека ти нахакат двойки по почти всички предмети и да повтаряш (както беше преди години) и ще се напъваш яко, колкото можеш за да изкласиш. Сега се гонят субсидии и реномета, не се пишат двойки и не се гони от час и на учениците не им дреме, което е напълно нормално, защото се стимулира от самата система.

5

Анонимен

преди 2 години

За ефективността на ДО - говорете директно с учителите. Чудеса ще ви разкажат! Ужас някакъв е. Вчера в класа на моята щерка на класно поматематика - присъстгвено правено, разбира се, кой нормален учител ще разчита на отсъствени оценки от преписване - една 6, две 5, 60% - с двойки. Другото - 3 и 4. И това е клас, в който са влезли деца с подбор и високи балове от НВО! По история в едно МГ ще има двама, които учителят НЯМА да остави на изпит. Говорете със самите учители - свят ще ви се завие от ДО

fallback