7

6,

преди 2 години

Там е работата, че при ДО няма как да те оценят обективно. Винаги, винаги има начин да се препише. Реалността цъфва само "очи в очи". Затова и ленивите родители и децата им искат постоянно ДО! Такова искат и ковидиотените и психохондриците, ама у нас не са много.

6

Анонимен

преди 2 години

Явно това е бъдещето, колкото и да не ни се иска. След десетина години, вече ще е нещо нормално. Проблема е, че не се пишат реални оценки и за това учениците не се стимулират да учат. Нека ти нахакат двойки по почти всички предмети и да повтаряш (както беше преди години) и ще се напъваш яко, колкото можеш за да изкласиш. Сега се гонят субсидии и реномета, не се пишат двойки и не се гони от час и на учениците не им дреме, което е напълно нормално, защото се стимулира от самата система.

5

Анонимен

преди 2 години

За ефективността на ДО - говорете директно с учителите. Чудеса ще ви разкажат! Ужас някакъв е. Вчера в класа на моята щерка на класно поматематика - присъстгвено правено, разбира се, кой нормален учител ще разчита на отсъствени оценки от преписване - една 6, две 5, 60% - с двойки. Другото - 3 и 4. И това е клас, в който са влезли деца с подбор и високи балове от НВО! По история в едно МГ ще има двама, които учителят НЯМА да остави на изпит. Говорете със самите учители - свят ще ви се завие от ДО

4

Анонимен

преди 2 години

то образуванието си е пълен шит, не просто дистанционно обучение, влизат човеци, излизат чалгари, престъпници, животни и магарета

3

Ддд

преди 2 години

Ефективността на образованието като цяло е кръгла нула. Закривай. Детето ми се изприщи от ненормално сложни абстрактни математически задачи без никакъв смисъл от ползване в реалния живот. Да не говорим по другите предмети.

2

.

преди 2 години

Ефективността на дистанционното обучение е нула, кръгла нула! Но това всъщност е и целта..........

1

Анонимен

преди 2 години

Закривай училищата и само дистанционно. Ще се сложи край на рекета с часни уроци, такси и рущвети за испити и купени дипломи.