Снимка: БГНЕС

Преди да е приключил летния сезон, туристическият бранш се готви да посрещне зимния. Представители се срещнаха с министъра на туризма доц. Стела Балтова в Банско.

По думите й основният маркетингов инструмент е промотиране на страната като безопасна и сигурна дестинация - ще се акцентира върху онлайн рекламата и особено в социалните мрежи, предава БНТ.

Според министър Балтова е добре и в зимните ни курорти да се обособят карантинни хотели по примера на тези в морските. От бизнеса пък настояха да има ясни срокове и критерии за финансово подпомагане на сектора, тъй като сега се определят услугите на цените за новия сезон.

Поискаха и подкрепа за самоосигуряващите се – екскурзовод и планински водачи. Министър Балтова подчерта, че мярката 60:40 ще продължи да работи и вероятно ще има други разновидности.  До края на годината туристическият бизнес ще разчита и на ставка от 9 % за ДДС.

"Рано е да се каже  конкретно какви ще са мерките през зимния сезон", обобщи министърът на туризма.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase