Снимка: Bloomberg TV Bulgaria
fallback

Правилата за електрическите скутери в законодателен аспект все още са спорни, като изключим Западна Европа, където до голяма степен те са орегулирани като одобрение и начин на използване и има какво да се използва като примери. Това мнение изрази Огнян Божилов, основател на производителя на електрически скутери "Narcine", в ефира на Bloomber TV Bulgaria.

Oще по темата

Намерението му да произвежда електрически скутери се е зародила преди 3 години.

"Идеята ни бе за компактен електрически велосипед, за да предложим алтернатива на автомобила за ежедневно пътуване в града. Оттогава досега сме направили повече от 3 прототипа, тествани на редица тест драйв събития, където е събрана обратна връзка от много хора", каза той.

"В момента имаме няколко първоначални клиенти и преговаряме с инвеститори за първоначална инвестиция, за да стартираме производство. Мислим за потенциална платформа за споделено наемане на скутерите", посочи Божилов.

Целият разговор вижте по Bloomber TV Bulgaria.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

Анонимен

преди 4 години

Айде нема нужда.

9

Qwerty

преди 4 години

"В София 10-20 ел.тротинетки замърсяват с фини прахови частици колкото един автобус с ДВГ. Основното замърсяване в този случай е заради неизмитите улици и вдигането на ФПЧ във въздуха при движението на тротинетките и автобуса."Значи смятай как всички десетки хиляди пешеходци и велосипедисти, замърсяват повече от всякакви димящи дизеляци - коли, автобуси и камиони! Пълен ***..

8

Анонимен

преди 4 години

Голям проблем е с тези които са под наем, мода ли е някаква, взимат го и го опикават нарочно и ти после ходи го пипай, то мирише ще се заразиш от нещо, някакви римляни дори бяха се *** пък в кола под наем, какво е това нещо?

fallback