Снимка: Министерство на туризма
fallback

Чрез конкурси като Евровизия можем да достигнем до младата аудитория, която целево искаме да привличаме за пътувания в България.

Това посочи вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова по време на среща с Виктория Георгиева, която ще представя страната в предстоящото издание на събитието, и родните организатори на надпреварата.

Благодарение на нейното участие имаме възможност да популяризираме както талантите у нас, така и разнообразните природни и културно-исторически богатства, коментира Николова. По думите ѝ подобни международно утвърдени конкурси са добра платформа за маркетинг на България като бранд и туристическа дестинация.

По думите ѝ конкурсът би могъл да бъде още една инициатива, чрез която да отправим послание към публиката, че България е сигурна и здравословна дестинация за пътувания дори по време на разпространение на Ковид-19.

Организаторите на конкурса информираха, че надпреварата има публика в цял свят, като финалът се гледа от повече от 200 млн. зрители в 42 държави. Според анализите България е фаворит за победа, което ще е възможност да се насочи вниманието към страната и тя да се позиционира като привлекателна туристическа дестинация.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

18

Край

преди 3 години

За 10 г. ББ успя да убеди българите че от всяко дърво става министър.

17

мхм

преди 3 години

тази николова й плащат да говори огромни глупости, далеч от реалността. Джъстин бийбр ли ще ставаме, че да идват други младежи специално в България заради това?

16

Анонимен

преди 3 години

Евровизия ще спечелим като си платим!На кого да си платим? Това са отделни журита на 40-45 държави със стари договорки помежду си. Ако ставаше с пари, Англия и Швейцария нямаше от десетилетия да са на опашката, а Германия да се класира последна 2 поредни години, което беше прието в нея като едва ли не национален позор.

fallback