Източник: pexels.com

Има причини, поради които може и никога да не се домогнете до повишение в службата. Мениджърът по човешки ресурси Карън Гети казва, че има четири основни области, в които служителите непрекъснато допускат грешки, без дори да ги осъзнават.

"Хората не отделят достатъчно време да мислят за своя професионален имидж и как определени действия могат да го подкопаят", казва тя.

Ето и кои са тези 4 основни грешки:

1. Фокусиране върху негативното

Карън обяснява, че хората трябва да избягват да се фокусират върху това, което не може да бъде направено, защото причината, поради която са били наети, е да улеснят живота на своя шеф и екип, а не да го затруднят. Ако един служител непрекъснато говори за препятствията в работата си това означава, че той не търси решения на проблемите.

Това отрицателно отношение не помага на ситуацията и човек не успява да бъде достатъчно ефективен на работното си място, като освен това настройва негативно и екипа, с който работи.

2. Подценяване на работата в екип и сътрудничеството с колеги и шефове

Хората имат тенденция да се фокусират върху себе си и не мислят много за това как техните решения засягат другите хора около тях. Лидерите се фокусират върху собствения си принос към бизнеса и не осъзнават, че успехът им е пряко свързан с успеха на екипа. Те не се сещат, че трябва да изградят отношения на сплотеност и доверие сред колегите си. Всеки служител има определен потенциал, но той няма да се разгърне напълно, ако този човек не си сътрудничи с колегите си.

Къде още бъркате четете на Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase