Снимка: Outnow

Независимо дали искате да стигнете върха на корпоративната стълбица, или просто искате вашето мнение да се чува на важни срещи в службата, умението да влияете ще ви е от голяма полза в работата.

Това умение е жизненоважно за човек, който иска да бъде лидер и иска да „тежи“ сред колегите си.

Или по-просто казано, няма как да се издигнете като титла или позиция, ако не намерите как да разширите влиянието си в службата.

Ето и осем стратегии как да увеличите нивото си на влияние в работата:

1. Първо трябва да го пожелаете вътрешно. Няма как да станете по-влиятелни, ако не се опитвате да се подобрявате като умения и знания, ако не полагате усилия в тази насока.

2. Опитвайте се да се издигате чрез справедливи и честни методи, а не по „втория начин“. Във всеки офис съществува реална конкуренция, но вие трябва да се стремите да повишавате своето влияние чрез компетентност и резултати, а не чрез протежиране. Опитайте се да привлечете вниманието на шефовете си към отличната си работа.

3. Трябва да имате умения и знания, които са в крак с новото време, за да продължавате да увеличавате влиянието си в службата. Ако трябва продължавайте да се учите чрез онлайн курсове, блогове, книги, подкасти, семинари и дори уроци от YouTube. Ако не повишавате знанията си периодично, вашите колеги-конкуренти може да ви задминат по умения.

4. Вярвайте в себе си и в това, което знаете. Положете здрава, надеждна основа в отношенията си с колегите и шефовете. Следващата стъпка е да имате смелост да им покажете това, което знаете и можете, така че да не допускате да ви подценяват.

Останалата част от стратегиите вижте в Tialoto.bg тук

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase