fallback

Общ преглед


Когато на дрехата, която носим, пише, че е произведена в Камбоджа, Китай или Виетнам, не се замисляме за цялата история на дрехата. Просто защото етикетът й не разказва цялата история.

Канадска агенция обаче стартира уникална кампания с името "Дългият етикет", която насочва вниманието на потребителите към условията на труд и личната история, стояща зад пуловера, сакото или блузата.

"Дългите етикети" определено предлагат нова перспектива. Вижте в галерията цялата история на три красиви дрехи.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

21

Анонимен

преди 9 години

Дрехите в мола са Мейд ин Търки.

20

Анонимен

преди 9 години

нов модерен рекет

19

Анонимен

преди 9 години

Ужас. Трябва да се гледат етикетите на дрехите и като пише,че е правено в Камбоджда да не се купува. За Индия и Китай как е не се знае. Това е истинското лице на капитализма, а ние обичаме да виждаме само хубавото- лъскавата страна. Но без да има тази грозната ,няма и лъскавата,а лъскавата е за шепа хора.

fallback