Преслава сред компанията на танцьорките си от "кристализиращия" морски рекламен клип. Снимка: Пайнер/Планета
fallback

Поп фолк певицата с най-пищна гръдна обиколка Преслава е поредният пробив за „лекия“ жанр в рекламния бизнес.

Гласовитата добричлийка стана лице на мастика, производство на "Винпром Карнобат". Рекламният спот е върху тематичното парче на звездата "Предай се на желанието". Певицата е заснела скъпо струващия рекламен клип на борда на луксозна ветроходна яхта в компанията на спиращи дъха танцьорки и 20-ина моряци. С новата реклама Преслава влиза в директна битка като лице на мастика с Мис България 2000 Маги Вълчанова.

Кралицата на красотата и манекенките Роси Черногорова и Мария Велкова са тела (и лица) в популярен спот на Мастика Пещера. Преслава е поредното доказателство, че поп фолкът превзема трайно рекламния бизнес. Ангажирането на известни лица от този бранш за мощни рекламни компании вече е тенденция, която изглежда се продава добре. Носителката на наградата за поп фолк певица на годината за последните три години - Ивана, също рекламира известен български винпром. Наскоро пък друга дива от гилдията - Гергана, започна да рекламира вафли, производство на мултинационална компания. Всички големи рекламни договори обаче се сключват с изпълнители от каталога на Пайнер. Димитровградската компания има най-добре смазаната маркетингова машина за правене на звезди и е неумолим законодател на пазара. Единственият поп фолк изпълнител, който има по-значителна рекламна сделка извън каталога на Пайнер, е Азис. Българската смесица между Мерилин Менсън и Бой Джордж рекламира средство за отслабване.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback