Снимка: Pixabay

По отношение на икономическите резултати Съюзът на пивоварите в България в началото на пандемията беше доста песимистично настроен, защото с първия локдаун в страната, секторът моментално загуби 20% от пазара. Това заяви Ивана Радомирова, изпълнителен директор на Съюза на пивоварите в България, в предаването "В развитие" с водещ Вероника Денизова.

"Добрата новина е, че през летните месеци, които винаги са били пикови за нашето развитие и продажбите, ние се справихме доста добре. В този активен сезон спадът при продажбите е едва 2,5%, което на фона на всички останали бързооборотни стоки е по-скоро постижение", коментира Радомирова пред Bloomberg TV Bulgaria.

Тя допълни, че от Съюза на пивоварите очакват да приключат годината със спад, който е между 5% и 7%.

"Причината е, че всички продажби, които се дължат на туризма или на заведенията, са много силно стагнирани", поясни гостът.

По думите на Радомирова браншът обаче е продължил с развитието на нови брандове пиво.

"Само през последните месеци на пазара бяха позиционирани около 20 нови марки и бяха открити 4 нови пивоварни", каза тя.

"Предпазливи сме по отношение на прогнозите, но ще продължим да произвеждаме както безупречни продукти, така и да се грижим за околната среда", допълни Ивана Радомирова.

Целия разговор вижте във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase