fallback

Всеки от нас има забързано ежедневие с много отговорности и не обичаме да си губим времето. Когато става въпрос за животозастраховане, обслужването и комуникацията между компания и клиент е важно да бъде на качествено ниво. Защото доверието може да бъде изгубено за един миг.

Това е сложен бизнес, който обаче трябва да бъде представен към клиента по достъпен начин.

В поредното видео от съвместния ни проект с MetLife "Какво трябва да знаем за..." ни гостува Иван Бешев, мениджър отдел "Обслужване на клиенти" в компанията.

Вижте какво е най-важното при общуването на консултантите и клиента, какво е важно да знаем, какво да изискваме, какво да очакваме.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

2

Румен

преди 6 години

Как може още да има *** да си дават парите за реклама в тоя *** и смешенн сайт??

1

Анонимен

преди 6 години

Оле, майко....тоя *** :))))))))))))) Бешката с килийното си велико търновско образование сипе мозък :)))))))

fallback