Не са екологично чисти
Да, моделите на Tesla имат нулеви емисии, но изобщо не са екологични. Проблемът е, че за да произвеждат батериите за едно превозно средство на Tesla, фабриките замърсяват въздуха толкова, колкото конвенционален автомобил за осем години. Това означава, че популярността на моделите на Tesla може да съсипе околната ни среда, а не да я запази.
Зареждането отнема много време
Колко време отнема пълненето на вашия резервоар на бензиностанция? Не повече от 5 минути, след което си тръгвате. Е, за да заредите машата Tesla ви трябва поне час и половина, което е доста. Ако използвате домашната мрежа, времето се увеличава на десетина часа.
Сложни са за ползване и обслужване
Когато имате обикновен автомобил, няма нужда да се притеснявате за неговото зареждане и обслужване, защото бензиностанции и сервизи има навсякъде. При Tesla не е така, като е необходимо внимателно да проучите къде се намират станциите за зареждане и дали районът, в който пътувате или живеете има сертифициран сервиз на Tesla.
Ограничено ползване
Тъй като Tesla е изключително специфична марка автомобили, можете да разчитате на помощ само в големите градски райони и по основните магистрали. Най-големият проблем си остава липсата на зарядни станции на много места. Компанията предлага услугата AAA Gold Plus, но това е скъпа услуга, която много собственици не могат да платят.
Няма резервна гума
Автомобилите на Tesla се предлагат без резервна гума. Това означава, че ако спукате гума насред нищото, няма какво да направите. Повечето потребители на нова кола смятат, че трябва да получат резервна гума или поне система за авариен ремонт. В Tesla обаче са на различно мнение по въпроса.
Консумация на енергия при висока скорост
Един от проблемите на всички електромобили е, че пробегът им пада драстично при движение по магистрала. Това е напълно противоположно на двигателите с вътрешно горене, които именно извън града (стига да се спазват ограниченията на скоростта) предлагат най-нисък разход на гориво. Причината е проста - всички коли на Tesla използват регенеративно спиране, за да презаредят батерията. И тъй като на магистралата скоростта не се намалява често, батерията рядко се презарежда.
Прекалена показност
Със сигурност Илон Мъск е бил възхитен, когато компанията му се появява непрекъснато в новините и общностите на феновете на автомобилите в интернет говорят най-вече за Tesla. На някои клиенти това обаче им идва в повече. Те търсят по-дискретни марки и автомобили, които не казват "погледнете ме". Освен това, някои новини за Tesla бяха отрицателни, така че компанията също не може да се похвали с безупречен имидж.
Коментари Напиши коментар