До Факт. Москвича го бъркаш с Жигулата на нея и трябваше един бордюр в багажника защото беше 800 кг.. А москвича е 1 450 кг и не му трябваше бордюр. Карал съм москвич 412 цели 15 години и нямаше проблеми. Бях му шпренгвал и подсилил с по един лист задните ресьори и като го натоварех не клекаше като жаба. Та москвича си беше домашен танк така го бяхме кръстили. А жигулите и ладите бяха бързооборотни и леки и това им играеше мръсен номер на притежателите им през зимата.
Коментари Напиши коментар
6
Анонимен
преди 7 годиниДо Факт. Москвича го бъркаш с Жигулата на нея и трябваше един бордюр в багажника защото беше 800 кг.. А москвича е 1 450 кг и не му трябваше бордюр. Карал съм москвич 412 цели 15 години и нямаше проблеми. Бях му шпренгвал и подсилил с по един лист задните ресьори и като го натоварех не клекаше като жаба. Та москвича си беше домашен танк така го бяхме кръстили. А жигулите и ладите бяха бързооборотни и леки и това им играеше мръсен номер на притежателите им през зимата.
5
Факт
преди 7 годиниМосквича се държи много добре в зимни условия за кола със задно,ама има малка подробност-в багажника трябва да има един бордюр(50кг),хи-хи.
4
бай Петко
преди 7 годиниИли "Москвич," или ХИЧ.