До Факт. Москвича го бъркаш с Жигулата на нея и трябваше един бордюр в багажника защото беше 800 кг.. А москвича е 1 450 кг и не му трябваше бордюр. Карал съм москвич 412 цели 15 години и нямаше проблеми. Бях му шпренгвал и подсилил с по един лист задните ресьори и като го натоварех не клекаше като жаба. Та москвича си беше домашен танк така го бяхме кръстили. А жигулите и ладите бяха бързооборотни и леки и това им играеше мръсен номер на притежателите им през зимата.
Москвича се държи много добре в зимни условия за кола със задно,ама има малка подробност-в багажника трябва да има един бордюр(50кг),хи-хи.
Москвича е съветското БМВ, но много по-стабилно в тежки условия! Не казвам по-бързо, а по-стабилно!
Ем много ясно, че москала не го е*е...Сигурно щото е сложил 4 чисто нови зимни гуми дето струват 3 пъти повече от колата. Хахахаха
Денят в снимки – 11 януари