Снимка БГНЕС, архив
fallback

България получи "зелена светлина" от Европейската комисия за проектиране и строителство на платното от Кулата към София извън Кресненското дефиле по Източен вариант Г10.50 на Лот 3.2 от АM "Струма". Това ще даде възможност да започне работата по последния участък на аутобана между Крупник и Кресна. Ще се работи и за второ трасе извън дефилето в посока София – Кулата, съобщиха от Министерството на регионалното развитие и благоустройството, пише БТА.

Правителството възложи на министрите на регионалното развитие и благоустройството и на транспорта и съобщенията да предприемат необходимите действия за проектиране и изграждане на Лот 3.2. Предстои да започне работата по проектирането и строителството на трасето в посока Кулата – София по източния склон на Кресненския пролом.

Възлага се и прединвестиционно проучване за ново трасе в посока София – Кулата извън Кресненското дефиле.

Предвижда се да не се предприемат действия за изпълнение на дясно платно (от София към Кулата) на Лот 3.2. на АM "Струма" по трасето на съществуващия път Е-79 преди да се разгледат възможните алтернативни, предмет на прединвестиционните проучвания.

През втората половина на февруари министърът на регионалното развитие и благоустройството Андрей Цеков съобщи пред журналисти след откриването за движение на тунел "Железница" на автомагистрала "Струма", че целта е максимално бързо изграждане на оставащия участък от автомагистралата, като ще бъде търсен вариант той да е изцяло извън Кресненското дефиле, при максимално съобразяване със защитата на биоразнообразието и без загуба на европейски средства.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

23

VS

преди 2 месеца

Някога в дискотека да сте плащали 20 лева и да се пускали каквато музика искат от съседната маса!? Тук е същото! Който дава парите, той казва какво става!

22

КОНСТАНТИНОВ

преди 2 месеца

КАТО СМЕ КОЛОНИЯ ЩЕ ЧАКАМЕ РАЗРЕШЕНИЕ ОТ КОЛОНИАЛНИЯТ ГОСПОДАР КАКВО МОЖЕ ДА ПРАВИМ.

21

Анонимен

преди 2 месеца

Ами какво следва от новината? МРРБ и МОСВ следва да бъдат съкратени с 1/2. Министерство по Европейските въпроси е напълно достатъчно. Още не мога да си обясня защо ни трябва външен министър, след като от разговори, преговори няма никакъв смисъл. Преводачите във Външно могат да превеждат готовите решения. Горе-долу същия проблем е с броя депутати. Ако се намалят от 240 на 60, ще се коалират далеч по-лесно. Вървим към глоблано високотехнологично управление, нали?

fallback