За Андре Бергнер 24 години от живота му са прекарани зад волана на камиона.

Наскоро европейските министри на транспорта решиха, че шофьорите на камиони трябва да почиват по-често, извън кабината.

Андре Бергнер гледа скептично на това нововъведение.

Още по темата

"Да, това е добре за шофьорите, но вероятно не са дообмислили добре къде точно може да се почива и Германия ще се задръсти от десетки хиляди тирове, които паркират заради почивката на шофьорите", споделя той.

Паркингите и хотелите за шофьорите не достигат и сега. Това не е единственият проблем.

Според европейските министри всички шофьори трябва да получават едно и също възнаграждение за един и същи труд.

Според берлинския експедитор Михаел Зюнклер това е нереалистично.

"Уеднаквяването на заплатите ще ни се отрази добре, но аз си задавам въпроса кой ще го контролира? Кои органи и власти ще упражняват контрол?", пита Зюнклер пред Deutsche Welle.

Шофьорите споделят, че ситуацията вече е тежка. Още по обяд няма място къде да се спре, а решение на това няма.

"Мога само да кажа, че работата няма нищо общо с романтичните представи за някакви вълнуващи пътешествия. Преди 10-15 години беше много по-добре, работата беше по-лека", казва Бергнер.

Независимо от всичко обаче, новото поколение шофьори вече е зад волана. Това работи и синът на Бергнер и понякога баща и син се срещат не у дома, а по магистралите на Германия.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase