Това е не образование,а *** ПОЛИТИКА!Не очаквайте нищо добро,когато нямаш представа от образование,а твърдиш"че си ПОЛИТИК на 34-значи си САМО КАРИЕРИСТ!Нищо добро не чака децата ни с министър като Игнатов и ***...ве,дето го е "заитересувало" с живота си!Срам отново за "екипите" на Борисов!!!
Ама "мнението "на Игнатов-египтянина,дето няма един ден пред деца от 7до 18 години-толкова много ме интересува,че ще си го преместя!В системата на Средното образование-винаги се изказват точно такива дето нямат един редови учителски ден в клас-така че мненията на "такива експерти"да си ги закачат на....!Както и твоето на "енженер" от ТКЗС,ДЕТО НИКОГА НОСЪТ ТИ НЕ ПОМИРИСВАЛ СРЕДНО УЧИЛИЩЕ-А СТЕ ИЗДАВАЛИ ФАЛШИВИ ТЕХНИКУМСКИ ДИПЛОМИ-СРЕЩУ ПЕТ ЛИТРА РАКИЯ И 5 КИЛА ПЪРЖОЛИ!!!!!!
Добре е,че млад човек ще бъде на такъв висок пост.Но визията е едно ,а рутината е друго.Поне малко /10г./стаж е необходим.С-мата трябва да се познава отвътре,зада се вземат правилни решения.Да не бъркаме добрия специалист с добрия ръководител.Успех и желая на това нелеко поприще.
Настоящи директоре, ако случайно пак надзърнеш тук, прочети коментарийте под статията , където Игнатов не е много вдъхновен от учебниците.Писали са и други .Интересно, защо мненията им поразително съвпадат с моето по въпроса за делегираните бюджети, директори и инспектори?Уверявам те, не съм ги писал аз всичките.Успех, и си пази стола, отдолу напират да седнат на него.
Между другото,точно бившата Коджабашиева изпрати 4 комисии в училището,пълна ревизия на финансите,по сигнал на учители,и познай-никакви нарушения.Колегите,които бяха пропищяли на глас от твоя кадърен колега,изпратиха сигнал и до икономическа полиция,със снимки даже на всичко,за което пишеха.И познай,следователите се хванаха за главите!
Продължение на 22.Най-безскрупулния, прегазил с нокти,лакти и зъби,с позволени и непозволени средства конкуренцията.Не съм такъв,и отказах.Но не си мълчах после, и за това съм бивш.Заплашваха ме и със съд,и с икономическа полиция, ако не си мълча, и какво ли не.Може да не ти се вярва,това,което казвам,но е истина.А какво стана с безскрупулния,станал директор-вече една година е следствен,следи от време на време новините,и скоро ще чуеш за него.А за кадърността-не нападай човека,без да го познавш
Други на няколко пъти са преценявали колко съм кадърен, а днес прициняват клиентите, и уверявам те, много добре преценяват.Ще ти разкажа нещо.На времето, няколко пъти ме предлагаха за директор,в зората на демокрацията.Не защото съм член на сдс,не защото съм карал висша партийна школа с кмета-пребоядисал се в син за една нощ,не защото познавам силните на деня.Състезанието за директор е като качване на много хора по стесняваща се стълба,горе стигая само най-безскрупулния.
Не познана-"познавачо"-на голямо провинциално училище съм директор-Плевенско!!!Ако познаваш този град!Нямам никакви преференции на столичните училища!Ако искаш "голям професионалисте"-ела в Плевен-в което искаш СОУ-да ти разкажат как се правят реформи,какво значи делегиран бю жет и да спреш си измисляш нещастни "инженере"неща дето нито си ги виждал Нито си ги чувал-"комунистическа несъстоялост-"уволнен си явно за мързел и некадърност!!!Не обвинявай системата,че ти е минало времето!!!!НЕКАДЪРНИК
Поради лимита от букви не написах във второто изречение " - завършила е менид -жмънт в Свищов." В края на т.2. исках да напиша "Следвайте примера на минис-търа си,който след 8 месеца стана професор.То който политик или правещ се на политик стане администратор,веднага става професор.Иначе да станеш профе-сор трябва акъл,а не всеки кандидат-професор го има."
Проблемите в образованието са толкова много и толкова сложни, че няма да бъдат решени! Добре е да се разбере, че мафиотската ни държава няма полза от работеща образователна система!Така, че всичко останало е само следствие!
Какво общо има Унгарската филология с Финансовия мениджмънт, не можах да разбера.Ама прочетох C/V-то втори път и разбрах-завършила е в Свищов.Мисля,че ректор там беше един доцент,който се беше изобразил като Христос,заобиколен от учениците си и който преподавател не го слушаше,го махаше от картината.Г-жо Дамянова,ясно,че не сте доцент,не сте и доктор (к.ф.н.):1.Обадете се в Свищ-ов да ви запазят място в картината до Христос; 2.За 1-2 месеца станете док-тор, и докато сте зам.министър- и доцент.
8.Строг контрол на учебния процес от директори и помощници,камери във училищата и пазене на записите 3 години.9.Стимулиране с реални пари на учителите, обогатяващи материалната база.10.Стимулиране воденето на 2-ри и 3-ти предмет, близки до основния,за да може при нужда да се заместват отсъстващи колеги.11.забрана на каквато и да е частна дейност в училищните сгради,паралелни училища, курсове и други.12.пълен финансов отчет пред педагогическия съвет, обявяване на видно място в уч.стая на разходи
Продължение на 15.7.Права не само за учениците, а и за учителите.Сега, ако в час ученика реши например от келешлък да направи челна стойка на бюрото на младата учителка по география, например,тя нито може да му се скара, нито да го изгони от час,за да не пречи на останалите, и учениците много умело го използуват при учители с по-слаба нервна система.Ако отстрани от часа да не пречи-нарушава правилника, ако му се развика-травмира го, и му нарушава правата и достоинството.А само с убеждения-не ст
Продължение на 14.Външна комисия ,с анонимно оценяване на кандидатурите на директорите.Минимум 10 години учителски стаж, а не 5.Долу партийно-кметските назначения на "НАШИ хора".3.минимум 10 години стаж като учител за всички нагоре ,от директора, до зам.министъра .4.Конкурси за всяко свободно място в училищата, от портиер до директор, публично огласени ,даже и в нета.5.спешно осъвременяване на учебните планове и програми.6.Един вид учебници по предмет от Видин до Малко Търново.
Бъдещ, това са "стари познати" от тук.Много пъти съм писал и давал съвети, но нещо министрите не ме слушат.Но все пак:1.Премахване на принципа "Парите следват ученика", и заменянето му с финансиране от начало до край на обучението на определен клас, определена образователна степен,или професионално направление.Да се приемат 26, но да могат да завършат ако ще 3-***, но качествени,без да се разпада класа и да се съкращават учители.2.Мандатност за директорите-5 години, външна комисия.
Бивш, нещо градивно имаш ли да кажеш, или си плюеш ей така, по принцип? Защото ако имаш - дай акъл, дай съвет, дай насока на хората. То всеки може да застане отстрани, да люпи семки и да псува живота чер....До сега оплю всички позиции, всички мнения. Ти явно си от тия наши сънародници, дето са компетентни по всички въпроси, особено футбол и политика
Учителски институти, колежи, педагогически факултети, ако щеш и Магнаурска школа ги наричай,не е важно .Какъв е наплива за студенти към тях?И още нещо-да, отдавна съм завършил,но не съм учил педагогическите дисциплини като свободно или факултативно избираеми, за да са ми спасителния пояс после, ако не мога да се уредя на работа като счетоводител, програмист или преводач, а съм ги изучавал години, в целия им обем.Не подценявай образованието от преди демокрацията.Тогава то не се купуваше.
А ти защо не кажеш че си директор на голямо софийско училище, и всяка поръчка за ремонт, доставка или услуга към външна фирма ти носи минимум 10-15 %комисионна, и то още преди подписването на договара?Колко пъти ходи на държавни разноски на семинари по Боровец, където се "обучавахте"заедно с колежките-директорки на държавна издръжка?Хайде стига, в един цирк сме играли, знаем си номерата.
Бивш-ВЕЧЕ НЯМА УЧИТЕЛСКИ ИНСТИТУТИ-ТИ ЯВНО СИ ЗАВЪРШИЛ ТАКЪВ,АМА ОТ 6-7 ГОДИНИ ТАКОВА ЖИВОТНО НЕ СЪЩЕСТВУВА!За сведение и разбиране!!!!
Бивш,ти се явяваш "компетент"по всеки въпрос на образованието-Средно,Висше,че и Начално!!!Що не кажеш на аудиторията ,че си бил "учител" по двигатели с вътрешно горене в провансалски техникум,и си толкова далеч от реалните проблеми на съвременното образование-колкото *** от кладенчова вода!!!!
Назначиха нов зам.-министър на образованието