174

Елена Атанасова

преди 13 години

Докога общи приказки за завода за автомобили Ловеч.Г-н Борисов, направете конкретни покани на знаещите и можещи инжинери работещи в чужбина.Но вие не ги знаете къде се разпиляха мозъците ни по света.Само голи приказки'' Елате си ще се оправи България''Кога ще и какво ще е много общо казано.Много способни и с авторитет специалисти искат да се върнат и работят за България.С всеки трябва да се работи индивидуално с конкретни предложения за работа и заплата.

173

istinata

преди 13 години

Вие сте много *** автомобилите ще се произвеждата в България. Единственото общо е лиценза с китайците. Вече е минал цялата процедура за сертификация с ЕС изискванията и са успешни.

172

hit

преди 13 години

ei potur4en bulgarin.kvo si sa oisa tur amudja ti jivesh v bulgari kav tur4in si 4ekleme takova

171

TR-TURK

преди 13 години

TRABANT LI CHTE PRIZVEJDATE ? HUBAVA NOVINA..TOVA SA KITAYSKI BOKLUTSI I TUKA GI IMA NIKOY NE GI KUPUVA. OBACHE TE SA TAM ZA VAS KILI.

170

Добра новина

преди 13 години

Моля турците да не пишат злобни коментари.Това е супер новина.

169

Honorik

преди 13 години

Kitaiski bokluci proizvedeni v Bulgaria trqbva da pi6e na kolite.

168

rumniki

преди 13 години

С българите влезнаха и китайците в ЕС.

167

цецко

преди 13 години

Бе Гришата си знае работата. Само се чудя, защо не взе лиценз от накоя европейска марка - както румънците от Рено, а реши да се върже с китайците? Европейските коли все още са по-добри от китайските.

166

Анонимен

преди 13 години

Колите са разработени от българските технически университети с съдействие от Мерцедес, един от инвеститорите за да могат да се произвеждат е китайски спонсор.Вижте тук: ***********

165

Анонимен

преди 13 години

Това, че в Мексико произвеждат части за Мерцедес не означава, че в Щутгарт произвеждат баници. Ако не си съгласен питай половината български студенти къде работят лятото. :)

164

китаец

преди 13 години

абе вие кво си мислите.да не би MERCEDES да се произвежда в германия. или си мислите че SONY го правят в яапония.

163

Анонимен

преди 13 години

В страшна грешка си!Почти всички заводи в Китай (не Тайван), са собственост на Китай. Чуждите фирми работят с тях. А китайците безнаказано крадат интелектуална собственост от западните разработчици и произвеждат копия на техните продукти -от телефони до автомобили, та дори и електроцентрали и влакове, които след това предлагат на по-ниска цена. Това рано или късно ще доведе до фалит на западните фирми - такава е политиката и целта на Китай

162

параграф 22

преди 13 години

Само не разбрах как колите произведени в Ловеч са получили международен сертификат за качество, преди още да е построен завода, който ще ги произвежда?

161

Якокурестов

преди 13 години

Ако имаш палав *** ,тия кинти мож ги узкара за един ден....

160

a4o

преди 13 години

Stiga laqa ami si nameri rabota ,zagubenqk

159

epikur

преди 13 години

Kolite sa palen *** na edin aver mu se s4upi zadniq most na jipa dokato zaviva Great Wall Motors,ne mu priznagha i garanciqta a mislq 4e s tezi 8 4oveka 6te si ostanem kitay4etata 6te kal4at kalki po love6kite disko-bardaci

158

:))

преди 13 години

новите автомобили ще се казват хондалада:))

157

багеристо

преди 13 години

давайте тракторитеееееее,стига с колите

156

Бай Ганьо от Европа

преди 13 години

Благодаря на всички българи от България. Най-сигурния начин да срутим Китай е да работим с тях, щото никой друг не иска да работи с нас. Ако Китай не се срути, то ще се научим да бачкаме, а не само на далавера да живеем. Тази съвместна работа е в полза на двете страни.Някои неща от блога са обаче верни: китайците пълнят света с техн. ***, обаче искат най добрата технология. Добре че няма такава в БългарияАйде да сте живи здрави от ЕвропаБай Ви ***

155

Анонимен

преди 13 години

e dano da stane 4e da se otvorqt rabotni mesta