Едно време имаше бригадирско движение! За 5 години България от селска се превърна в модерна ( за времето си ) промишлена държава. Сегашната младеж, да не говорим за подготовката на бъдещия мъж в казармата, само гледа да ходи по дискотеки, да пие, пуши и да се дрогира, да си купува компютри, 'жисиеми' и всякаква друга hi-tech техника и да цоца изтормозените си родители до последно, докато не ги изпрати в гроба.
Интересно защо замъчетата на строителите на магистрали, дето сега ги снимат отгоре не потъват, а само магистралата?
Ами сега кобурга и Станишев да извадят тези милиони и да платят ремонта.Аз повече крадливи *** неща да храня.Поздравявам майката на Сергей.
А не сте ли се замисляли за ПОСТРОЕНИТЕ пътища ? За проектирането на ръка - с калкулатор и чертане върху паус, с тогавашната механизация, с тогавашните теодолити и нивелири...с тогавашното "финансиране".... И въпреки всичко е построена толкова гъста пътна мрежа! Говоря за всички пътища в БГ.... Явно проблема е в съвременното общество ....Иначе отдавна да бяхме готови с магистралите....
Защо не са посочени всички участници в строителния процес, а само Трейс? Че и доста очебийно - подготвят от самото начало читателя със снимка на техни машини! ...Журналисти! Колкото до магистралата - не може да се каже кой има вина докато не се установи проблема, предизвикал тези деформации! Така че НЕКОМПЕТЕНТНИТЕ да мълчат!
Нищо ново.Отсечката Харманли- Любимец червените я откриха и след 2 месеца я затвориха за основен ремонт.Все още не е отворена.
Офертата е уж най-евтината за да могат да се откраднат стотици милиони от триглавата ламя ! Това е проблема ни - алчност и хора без морал които се докопват до управлението само за да крадат свинете нагли.
само в България търсят евтиното. Не съм достатъчно богат за да си купувам евтини неща! говорят ми че асвалта има живот 10-15 години, как в Германия има пътища строени от Хитлер, не са ремонтирани и може да се движиш с 200км/ч. как при тях може един път да има живот повече от 80 год.,но тука в България НЕ, най новите магистрали са пълна фира Чирпан-Ст.Загора и Карнобат-Бургас. И тези които сега строят останлите 3 части на маг. Тракия са избрани по най-евтината оферта а не по най-висикото качество
Сещам се за една отсечка в южна България, която също почна да потъва непосредствено след като я направиха. Тъжно. Това ли е демокрацията? Превърнаха ни в "потъваща държава".Докога!?!Народе!!!
Митко, колкото и да е умен отделния българин, каквито и изявени личности да имаме като нация си оставаме стадо овце. Лошото е, че вски си мисли, че е от "другите", гениалните българи.
Абе Хитлер как могъл да строи пътища, които 70 години по-късно да са в по-добро състояние от нашите? Голяма мафия е със строенето на пътища и всички пари се стичат към едни фирми начело с Хидрострой да кажем и в джобчето на Велико Желев. Трябва да се снима един филм за това къде отиват парите на евро-данъкоплатците, Пътят такси -> европроекти -> дупки по пътищата -> ламборгинита на шефовете, да се преведе тоя филм и да се вдигне евро врява.
Mnogo si e prav Mitko. Kolkoto po-skoro go osaznaem vi4ki,tolkova po-skoro 6te po4nem da rabotim v/u vaprosa!
АБЕ!! НАЛИ БЯХМЕ НАЦИЯТА НА НАЙ-ИНТЕЛИГЕНТНИТЕ,НАЙ-ОБРАЗОВАНИТЕ,НАЙ-ПОТЕНТНИТЕ И МНОГО РАБОТЛИВИТЕ?!?...... ГЛЕДАМ,ГЛЕДАМ - НИЩО ПОДОБНО НИКЪДЕ НЕ ВИЖДАМ! ТОЧНО ОБРАТНОТО - МАЙ ЗА НИЩО НЕ СТАВАМЕ,А?! НА ВСЯКА КРАЧКА И ВЪВ ВСЕКИ МИГ - КОЛКОТО ЩЕШ ДОКАЗАТЕЛСТВА ИМЕННО ЗА ТОВА...
Хората по римско време направиха пътища, които още стоят, нашите не мога да изкарат 1година, докато стигнат до морето ще трябва да я почват отначало
потъва потъва колко да потъва!???пак ново конкурсче с нови ДАНЪЦИ за народа и с народни парици и пак така ПОТЪВА ПОТЪВА--то като кючек ,Бе
Бе какви оризища,то вода в района няма,те за оризища приказват!По Тошово време имаше,сега има дръжки...от останали напоителни системи.
Аз така виждам два варианта.1- Магистралата да потъва, потъва, потъва и ако може да се измести леко настрани в посока юг и ето - вместо на Слънчев бряг дирекно на море в Гърция.2- Магистралата да потъва, потъва, потъва и да пуснат на софиянци метро до Слънчев бряг. И дирекно могат да припишат заслугата на новото или на някое от следващите правителства.
Автомагистрала "Тракия" потъва