Да я довърши, да тръгнат колите по нея, след 2-3 години експлоатация ще говорим какво е/не е направил!
za 1300 godini - 130 km magistralaa kato vzemem da govorim i da se mqtkame ako ni 4uat italiancite 6te kajat tez amerikanci li sa
Ами ще строите бе, нали за това вземате заплати??? Егати наглите хора сте, пфууууу, само по телевизиите и радиата дрънкате, омързна ми! Трябва паметник ли да ви вдигнем, какво?...
anonimen stiga si pisal glupostiturciq iskala hubav pat za neinite si 6ofiorikade pak go 4u tova.edin pat bez namesata na imeto na turciq postroi ne6to i ti samturciq vsqka godina stroi po 200km magistrali da ne bi za da minavat BG tirove.stroi za neq si taka i bulgaria 6te stroi no nqma parie malko vzemete da platite danaci ne stoite tuk po saitovete denono6tno a idete na poleto izkaraite nqkoi lev i platete danaci
до 46. Пич, не се сърди, ама нищо не разбираш от икономика. В условията на такава криза именно инфраструктурните проекти помагат да се оцелее. Дали ще са далекпроводи, пътища, язовири или магистрали, че дори и канализация. Правилно действат от правителството. Единствена забележка - да разчистят дължимите суми от страна на държавата и общините към бизнеса. Не е е ли вярно това, че през последните 20 години са построени само 30 км. магистрали ? Май тогава кражбите бяха 10 х 1 а ?
Тракия се строи с европейско финансиране. Ако си чел и други статии в този сайт, пък ако щеш и да си гледал новините по телевизията щеше да знаеш, че ЕС не дава пари за Хемус понеже не е транзитна магистрала, а е вътрешнорепубликанска. Ето затова не я строят все още, защото тройните *** оставих огромен фискален резерв ама в последствие се оказа, че е почти 4% бюджетен дефицит.
Пак ще попитам КОГА и в Северна България ще се довърши магистрала Хемус или парите от нашите данъци трябва да ходят само за магистрала Тракия защото Турция иска хубав път за своите шофьори
до 46. Леле колко си убеден. ***. Магистрала през полето са я проучвали 20 години, за да може сега Бойко да се похвали, че я е построил. За метрото същата работа. Ню Йорк и Москва имат метро от 40-50 години, ако им е отнело преди това още толкова да го "проучат" *** метрото, *** чудото. Сам не се четеш какъв си ***.
След като победиха триглавата ламя,сега е на ред Т.Живков.Защо ,иначе интелегентен юовек ни взима за *** и се прави на пожарникар.Както метрото се строи от 40г.,но го построи бойко?!Така и магистралата-без да съм специалист ясно е че проучване и проектиране е отнело години преди бойко,но пак той/АЗ/.Що за мерило-150,300км.?Пак без да съм специалист съм убеден че часта до Калугерово/може би 80км./струва повече от оставащите 300км-да не говорим пък за "Хемус".
ти пак хляб,ами голям си егоист,къде щте си карат хорицата скъпите коли,немалко пари са дали за тях
Говоря ти 1989 - тогава магистралата стигаше до Аксаково (Летището), до Шумен стигна преди 4-5 години, 1997ма стигна до Нови Пазар (разклона)
А господин Борисов забрани "ще"! Според този министър магистралите се мерят в двете посоки - на отиване и на връщане. По-добре ще е да се мерят на ленти - по три ленти в едната посока по 5 км и три на обратно по 5 км - общо, гербари /вместо другари/, 30 км магистрали!
Дано ги построят по-добре от участъка Чирпан-Стара Загора, който го ремонтираха няколко седмици след откриването - бяха пропаднали всички мостчета над деренца.
"Имаше и 20 км от Хемус (от към Варна)"Шумен-Варна 20 км ли е? Да няма подпространствен тунел някъде по средата? :)
Проблеба са това, че няма магистрали, е в това, че няма как да стигнат родните стоки до техните нови пазари. Сещате се......
Плевнелиев се отчете: Строим над 120 км магистрали