а и да поясня тези машини са сравнително по нови и много по добри от останалите ЧЕРВЕНИ ЩКОДИ
значи за недоразбралите да обясня че се запалила инсталацията за осветлението.Вярно е че вагоните са на по 30-35 години и не са първа младост но на някой хора /основно от БДЖ/ трябва да си свършат работата както трябва . Вагони нови ще има но няма да е скоро в близките 4-5 години ще се случи , които ще са чисто нови или поне така се чува.
ммм ако композицията се е състояла от същите вагони като от снимкататова са българските вагони дето са ги правили преди 30 - 40 години втора употреба вагони са тези от така наречените "експресни влакове"има вагоноремонти заводи в карлово бургас софия и другаде но .. една 30 годишна машина никога няма да е на нивото на новав нашата родина няма инженери които да проектират нови и модерни вагониа дрои и да има труда не е безплатен а пари няма зарадаи далаверите на управляващите....
Вагоните са втора употреба и наи вероятно пожарът е възникнал от климатичната инсталация,безжичния интернет,от метана в неизчистения *** или от фаса на кондуктора.Краино време е на отговорни длъжности да се назначават чужденци.Тогава жертвите ще намалеят значително.
С огромно съжаление ще се присъединя към мнението на номер 14 и номер 12, както и на други предполагам. Едва ли някой в България храни илюзии, че железопътния транспорт ни е на европейско ниво. Неслучайно плюещите по Турция във форумите свързани с турците ме изкарват едва ли не че съм турчин, при положение че съм си чист българин, като казвам тъжната истина че в Турция вече имат свръхскоростни влакове за разлика от нас!
С тия вагони , набори на прабаба ми ходете се гръмнете някъде, отиде да видите в чужбина каква ИНФРАСТРУКТУРА има, да ти е кеф да пътуваш братче...
Хубавото в тази случка е че няма жертви............лошата новина която всички знаем е на какъв хал сме.Навсякъде в държавата ни цари безхаберие и безотговорност.До кога?
За голямо съжаление влаковете в България се движат само на късмет, защото ЖП транспортът се съсипва. Аз пътувах във влак, в който ел. таблото на вагона беше с извадена ключалка и всеки можеше да бръкне вътре...
40 пътника е имало във вагона, а не в целия влак!Ето и още информация:Пожарът е своевременно потушен с пожарогасители от персонала на влака. На мястото на инцидента е дошъл и един противопожарен автомобил от пожарната в Айтос, но пострадали граждани няма. Купето е било празно, а останалите 40 пътници от вагона са били евакуирани.
*** влака само 40 пътника е имало в него,ами то във селските автобуси пътуват повече пътници... Ето за това БДЖ работи на загуба,с тези 40 пътника не може само разходите за ток или дизелово гориво да се покрият...
това е влакът русе-бургас - знам понеже често пътувам с него. редовно се разваля и прави половин-един часови "почивки" сред някоя гора докато го оправят.
TOVA NE E NI6TO. SLED NQKOQ GODINA, VAGONITE 6TE ZAPO4NAT DA SI GUBQT I KOLELETATA. TEZI VAGONI SA, OT TATAOVO VREME. KUPIHA NQKOI I DRUG VAGON, 6 ta UPOTREBA, I OTKRADNAHA PARITE ZA NOVI VAGONI. DALAVARATA E MNOGO QKA.
Влакът на БДЖ ли е бил или не? Може да са монополисти, но не са единствените, които си плащат за да ползват релсите.
На Петър Мутафчиев далаверата със старите вагони !!! Сега горят,а Пешо стана милионер преди 3-4 години....
добре че осъдиха "виновните" за предишния пожар, та вече ръководството на бдж ще има едно на ум.
Пожар във влак близо до Айтос, няма пострадали