17

Анонимен

преди 13 години

а и да поясня тези машини са сравнително по нови и много по добри от останалите ЧЕРВЕНИ ЩКОДИ

16

Анонимен

преди 13 години

значи за недоразбралите да обясня че се запалила инсталацията за осветлението.Вярно е че вагоните са на по 30-35 години и не са първа младост но на някой хора /основно от БДЖ/ трябва да си свършат работата както трябва . Вагони нови ще има но няма да е скоро в близките 4-5 години ще се случи , които ще са чисто нови или поне така се чува.

15

targov

преди 13 години

ммм ако композицията се е състояла от същите вагони като от снимкататова са българските вагони дето са ги правили преди 30 - 40 години втора употреба вагони са тези от така наречените "експресни влакове"има вагоноремонти заводи в карлово бургас софия и другаде но .. една 30 годишна машина никога няма да е на нивото на новав нашата родина няма инженери които да проектират нови и модерни вагониа дрои и да има труда не е безплатен а пари няма зарадаи далаверите на управляващите....

14

емигрант

преди 13 години

Вагоните са втора употреба и наи вероятно пожарът е възникнал от климатичната инсталация,безжичния интернет,от метана в неизчистения *** или от фаса на кондуктора.Краино време е на отговорни длъжности да се назначават чужденци.Тогава жертвите ще намалеят значително.

13

някой

преди 13 години

С огромно съжаление ще се присъединя към мнението на номер 14 и номер 12, както и на други предполагам. Едва ли някой в България храни илюзии, че железопътния транспорт ни е на европейско ниво. Неслучайно плюещите по Турция във форумите свързани с турците ме изкарват едва ли не че съм турчин, при положение че съм си чист българин, като казвам тъжната истина че в Турция вече имат свръхскоростни влакове за разлика от нас!

12

БГ истина

преди 13 години

С тия вагони , набори на прабаба ми ходете се гръмнете някъде, отиде да видите в чужбина каква ИНФРАСТРУКТУРА има, да ти е кеф да пътуваш братче...

11

maria_vesela

преди 13 години

Хубавото в тази случка е че няма жертви............лошата новина която всички знаем е на какъв хал сме.Навсякъде в държавата ни цари безхаберие и безотговорност.До кога?

10

Анонимен

преди 13 години

За голямо съжаление влаковете в България се движат само на късмет, защото ЖП транспортът се съсипва. Аз пътувах във влак, в който ел. таблото на вагона беше с извадена ключалка и всеки можеше да бръкне вътре...

9

velofan

преди 13 години

40 пътника е имало във вагона, а не в целия влак!Ето и още информация:Пожарът е своевременно потушен с пожарогасители от персонала на влака. На мястото на инцидента е дошъл и един противопожарен автомобил от пожарната в Айтос, но пострадали граждани няма. Купето е било празно, а останалите 40 пътници от вагона са били евакуирани.

8

Шегаджия

преди 13 години

*** влака само 40 пътника е имало в него,ами то във селските автобуси пътуват повече пътници... Ето за това БДЖ работи на загуба,с тези 40 пътника не може само разходите за ток или дизелово гориво да се покрият...

7

к

преди 13 години

това е влакът русе-бургас - знам понеже често пътувам с него. редовно се разваля и прави половин-един часови "почивки" сред някоя гора докато го оправят.

6

Анонимен

преди 13 години

Za kyde e pytuval, koq e spirkata-idi gadai

5

an

преди 13 години

TOVA NE E NI6TO. SLED NQKOQ GODINA, VAGONITE 6TE ZAPO4NAT DA SI GUBQT I KOLELETATA. TEZI VAGONI SA, OT TATAOVO VREME. KUPIHA NQKOI I DRUG VAGON, 6 ta UPOTREBA, I OTKRADNAHA PARITE ZA NOVI VAGONI. DALAVARATA E MNOGO QKA.

4

15465143

преди 13 години

Влакът на БДЖ ли е бил или не? Може да са монополисти, но не са единствените, които си плащат за да ползват релсите.

3

Анонимен

преди 13 години

На Петър Мутафчиев далаверата със старите вагони !!! Сега горят,а Пешо стана милионер преди 3-4 години....

2

sdhg

преди 13 години

ОЩЕ ЕДИН АТЕНТАТ ЗА ЩАСТИЕ ТОЗИ ПЪТ БЕЗ ЖЕРТВИ...

1

mi

преди 13 години

добре че осъдиха "виновните" за предишния пожар, та вече ръководството на бдж ще има едно на ум.