42

456

преди 14 години

Правилното заглавие е: увличава се броя на подвижните кочези в България.

41

88888

преди 14 години

.... та този дето си ходи пеша, не може да си и представи, че в София се пътува по час-два сутрин, за да отидеш на работа и още толкова вечер, за да се върнеш, защото 20 години кметове и общинари крадоха като за последно и положението е трагично. Примерно през 1991 година от Младост 4 до Орлов мост се стигаше автобус за 20-25 минути, сега с автобус до метрото и после с метрото се стига за повече време.

40

88888

преди 14 години

Анонимен 43 - нещо не разбрах. Какво общо има напиасното от теб, че в Холандия карат велосипеди и че "в "богата" България всички сме зад волана", с написаното от мен, което означава, че изоставаме в пъти от средното ниво в Европа? Нещата са много взаимосвързани - примерно, там където има добър обществен транспорт, не се налага масово да се пътува с личните коли. После един човек не живеещ в София, изобщо не може да си представи за какво става въпрос - този човек обикновено си ходи пеша .....

39

Анонимен

преди 14 години

Естествено! Тука в България всички сме баровци и искаме на всякъде да ходиме с кола. В "бедна" Холандия хората карат велосипеди, а в "богата" България всички сме зад волана.

38

88888

преди 14 години

Средно в ЕС съотношението било 2:1 - на всеки трима, двама имат кола, един няма, а в България е близо до 1:3 - един има, трима нямат. При това тук изобщо не се засяга въпроса какви са колите, нови като в ЕС или стари като в България. Е, няма що - голямо постижения за демокрацията и пазарната икономика в България. В първите години след 1989-та демократите ни обещаваха,че до най-много 10 години - до около 2000-та, средния българин ще може да си купува нова лека кола с 3 средни месечни заплати.

37

Mr.Truth

преди 14 години

Млако корекция в инфото: Расте броя на колите-скрап. Тоест, тия вкарани от моргите на Западна Европа. Те им взели душиците, нашите 'бабаити' ги вземат тука и почват да фучат по улици и булеварди и да си мислят че карат изстребители :))))

36

Ф.С.В

преди 14 години

Ха ха .искат да ни кажат че българите са много добре ..добре ако трябва да сравняваме в щата Калифорния от 25 --26 милиона хора има 48 милиона коли --лични автомобили,,,значи там хората по тази логика трябва да са всички милиардери ,,,,много сме назад ..но платени агенции ни обясняват че всяко домакинство имало печка хладилник телевизор и т.н. били сме добре ...да добре сме ако се сравняваме с съседи като Бангладеш ,но с Европа,, е смешно

35

гацо

преди 14 години

те едни коли,трошките на европа.

34

Шоп

преди 14 години

Абе, ***, какви са били колите преди 20 години? Лади и москвичи. Или може би запорожеца е безпроблемна кола? Недей плю по новите коли, новите коли ги трошат некадърните шофьори (и монтьори). Една работа като не ти е работа изобщо не се захващай с нея.

33

цецко

преди 14 години

То кат се има предвид че тука колата е продължение на пениса, сметай за какви пениси иде реч, като гледаш какви покойници караме.

32

дидо

преди 14 години

Пълни се с 15-20 годишни ***, който освен другото са и опасни, мърсят въздуха и забележете - са изхвърлени от почтените европейци, но слава богу се намират глупави бедняци като нас да им ги купуваме, вместо да си ги претопяват! Дано тази лудост скоро престане!

31

Защо лъжете

преди 14 години

В зората на демокрацията съотношението беше 14 леки коли на 1000 души това ни остави прехваления от червените, другар Тодор Живков като наследство. Автора на статията разчита на късата памет на хората и хвърля цифрата 152 на хиляда което си е чиста лъжа. Това го четат млади хора и си мислят че тогава с колите е било почти същото както сега.

30

Анонимен

преди 14 години

ами да, *** сме и това е!

29

Анонимен

преди 14 години

В моя случаи ,с пъти по удобно ми е с автобус отколкото с кола.

28

факфак

преди 14 години

Прав си! И да не забравяме, че преди 20 години колите бяха КОЛИ, а не сегашните ***. Карам нова кола от уж хубава марка и за 2 години има престой 4 месеца в сервиза. То не бяха дефекти, то не беше чудо. Да не говорим, че във фирмения сервиз се чака доставка на елементарен чарк, повече от месец

27

Шофер

преди 14 години

Мога да се обзаложа, че и двете ми 20 годишни коли са в по- добро състояние от ВСЯКА 5 годишна кола!! В българия е пълно с каруцари, шофьорите са малцинство!!

26

Кастро

преди 14 години

Аз не съм усетил криза, дали че заплатата ми е около 4 бона. Не бия гръди, просто казвам.

25

Анонимен

преди 14 години

Аз кола нямам,а ако ми потрябва МПС ще си купя миксер 50 куб.Малък е не харчи много и е забавно с него!

24

Анонимен

преди 14 години

А тези, които хейтват личните коли и ползването им и пропагандират ползването на градски транспорт явно не са стигали по далеч от смръдливия икарус изпускащ димен шлейф или удобното метро (което всъшност е на 20+ години, произведено в СССР), което за 40 години има 8 станции и то върши работа само на шепа хора.

23

Анонимен

преди 14 години

Хайде сега и този пръч от поредната измислена европейска агенция да погледне колко от колите са на алтернативни горива. Един 20 годишен барутарник на газ е доста по-малко вреден за екологията отколкото последната С КЛАСА. Даже и по-безвреден от приуси, лексуси и всякакви измислени хибриди, които някои *** си купуват с идеята за околната среда :)