до колкото знам и 28-та е спряна отдавна или поне не ходи до Княжево.нещо май пак правят едно нищо
имам питане. как човек ще може да пътува от софия да панчерево и кокаляне. до там метро няма,а и до центара на панчарево няма и рейс. нещата не са обмислени.
Много са зле! Никога ли не си проверяват хубаво информацията тия журналисти! 19 и 25 номер доста отдавна вече ги няма! Това , че може да си седят в някои сайтове нищо не значи....
Аз не ползвам нищо друго освен собствения си автомобил, но много хора от Бистрица ползват маршрутка 25 и ми е много чудно как тези хора ще се придвижват до някакъв друг транспорт. Все пак метрото е в Младост, до Бизнес Парка още не е дошло, а Бистрица е доста по-нагоре и от парка. Така че поредната неуредена тъпота, захранваща сметката на някой или удовлетворяваща свещенната тъпота на друг!?!
Метрото не стига до летището, та да закриват 30-ката.Ако си без кола как точно ще стигнеп до летището без да те одерат за такси?
Живея в Княжево и се чудя "линия 28 (от жк Левски Г до кв. Княжево), линия 30 (от летище София до кв. Филиповци)" явно в Княжево няма изходи от метрото. А е възможно и да тръгне след 10 години.
Това го няма в никоя държава. Такова грубо нарушаване на закона и правилника за движение по пътищата. В МПС за 9 човека се возят по 20. Да не говорим за спирането - където и когато си поискат. Не напразно е лафа - удариха се две марширутки - няма пострадали измежду 425-те пътника. Знаете ли кога ще спре това безобразие? Когато стане тежка катастрофа и загинат 5-6 човека в претъпкания бус. Това ли трябва да е цената ,за да някой да вземе решение и да спре беззаконието???
Влади, какво товарене и замърсяване от маршрутките? Нали в една маршрутка има по 20 човека. Само двама от тези 20 ако се качат на собствени коли и замърсяването и задръстването ще е по-голямо.
Е кво му е удобното? *** връз глава! Като ги видя заран и вечер как са си налепили задниците по стъклото и падам да се хиля.
Според мен собствениците на тези маршрутни линии са се договорили с общинските съветници да ги спрат и да им бъдат изплатени обезщетения. А истинската причина е, че приходите им са намалели рязко след пускането на Метрото до Младост.
Хич не обичам маршрутките,но не мога да отрека,че в някои случаи бяха доста удобни,особено в събота и неделя,когато не се претоварваха с правостоящи. Много народ си ги ползва всеки ден,за да отиде на работа. Сега закриват официално част от линиите.Само дето неофициално някои вече са закрити,например номер 4,тази от снимката.Много бих могъл да напиша за маршрутките,но ще бъда кратък - закриват ги заради алчноста на собствениците им,които искат от всеки вложен лев да изкарат по два лева на година.
От личен опит споделям,че се принудих да си взема кола,просто защото за маршрута който трябва да минавам,алтернативата която градския транспорт ми осигурява би ми коствало минимум 2 прикачвания и минимум час и половина пътуване за разстояние от около 9км, което с колата,дори при задръствания, рядко е повече от 25мин. Обаче тук правят всичко с главата на горе и естествено първо ще закрият необходимя гр. транспорт, ще сложат навсякъде "зони" за колите, пък дупките и метрото след 10год ще са готови
Най-правилно е да се въведе следното правило - маршрутките да нямат право да минават по улици с електротранспорт - трамваи, тролеи или метро. Нека да обслужват кварталите които нямат добър транспорт, да ги довозват до електротранспорта без да влизат в центъра, да товарят движението и да замърсяват.
Чудесна новина! Колкото по-малко маршрутки (движещи се хаотично като свободни електрони, спиращи безогледно на най-натоварени места), толкова по-добре!
честито метро и до бусманци, суходол, левски абвг, бистрица, летище софия, княжево, филиповци, кокаляне...
И какво сега, понеже в София има една линия на метрото, дай да закрием още 10, които нямат връзка с него, но нямат алтернатива за много хора, особено в отдалечените квартали. Как човек ще стигне примерно до Бистрица с метрото, ВМЕСТО с маршрутката?!
9 маршрутки в столицата спират заради метрото