149

Браво!

преди 14 години

Аз и сега предпочитам сален вагон,пред тъпите автобуси със заключени тоалетни! Този влак е по-бърз и от автобусите,супер,но е време да станат повече такива влаковада се ползват от пътници и от други дестинации,а и да станат още по-бързи,че китайските вече летят!!!

148

киро

преди 14 години

И в Стара Загора, но и в село Шипка (като отклонение от главната линия) трябва да има спирка по няколко причини: първо разходка из долината на царете, второ разходка до Върха, и трето хващане на влака през новия тунел за Габрово и Търново и посещение на Царевец, както и съединяване със северната линия Варна-София. За желаещите - едно и двуседмични карти за неограничено возене в пакет с хотелски настанявания.

147

az

преди 14 години

Stara zagora kade e be batkaaaaaaaaaa alooooooooooo zadaljitelno trqa da ima spirka v stara zagora ina4e qzak za pesenta na stefan vuldobrev SHTE TE CHAKAM MILA NA STAROZAGORSKATA GARA ....

146

Marto

преди 14 години

Подкрепям те на около 70%. Другите 30% се съдържат в 2 фрази с които се самоопредаляш, като цитирам "Доста ограничен".За доказателство прилагам двете изречения, като ще напиша с главни букви думите подкрепящи твърдението ми."На т.н.р ,,КОРЕНЯЦИ-СОФИЯНЦИ" които явно се вземат за нещо повече от обикновения българин ще кажа така:""Друг е въпроса, че само доста ограничени хора съдят другите по вашия критерии, а именно РОДНОТО МЯСТО!!!"

145

Анонимен

преди 14 години

Къф ша го дирим у Бургас а!???

144

някой

преди 14 години

6 часа до Бургас??? Много бе :-( Ще се изгърбим!То пък от друга страна, предвид състоянието в което се намират релсите, като изключим самолетния транспорт, за по-малко от 6 часа само с ракета Круз може да се стигне до Бургас.

143

киро

преди 14 години

родопски гайди, македонски песни, шопски хора, тракийски и нестинарски танци. Ще могат да опитат и класическа шопска салата от екологични домати и краставици произведени в България, както и оригиналното бъллгарско бяло саламурено сирене, а не негови подобия като "фета" или "апетина", а също така и кисело мляко (буругария йогурт), което се реже с нож. Храмът на Орфей трябва да има забележителна архитектура поне като операта в Сидни.

142

киро

преди 14 години

Освен това, на Бургас му е нужен кей за акостиране на най-големите круизни кораби в непосредствена пешеходна близост до жп-гарата. Влакът до Слънчев Бряг трябва да има спирка във фоайето на летище "Сарафово", в Ахелой, Поморие и в центъра на Слънчев Бряг. Пред жп-гарата в Сл. Бряг залепен трябва да се построи Храмът на Орфей - конгресен център по подобие на амерканския модел на convention center. При разходката си до Храма на Орфей туристите ще се наслаждават на духовната храна - родопски

141

bg

преди 14 години

на влак повече не се качвам! след 10 години се качих веднъж, и поне още 10 години нема да се кача!!!

140

хитлер

преди 14 години

ПРОБВАЙ

139

lony

преди 14 години

Ekstra, i kompaniqta da e gotina, she e super!

138

Chico

преди 14 години

Ще му видят сметката и на този влак. *** ще го налазят веднага. Все пак това е България, радоста от нови придобивки е твърде краткотрайна.

137

киро

преди 14 години

Естествено че заради Слънчев Бряг влакът трябва да отива и до там. И не е вярно, че няма кой да плати инвестицията - ще я платят туристите по черноморието, които ще ходят до музеите. Къде иначе ще могат да видят тези ценни предмети свидетелстващи за историята на света. Като няма пътници и по два вагона могат да се движат, важното е да са на често.

136

киро

преди 14 години

Влакът трябва да се движи с поне 200 км/ч и да стига от Охрид до Бургас. Централна спирка в София, с намаление на билета при посещение на музеите в София. За семейства и групи още по-големи намаления. (Така е в Англия). Разбира се, в централния музей в София трябва да са изложени всички тракийски артефакти, кивотът, всичко ценно от българската история заедно на едно място, плочката от времето на Ной. Същото такова посещение да се организира и от Слънчев бряг за туристите.

135

К

преди 14 години

На т.н.р ,,кореняци-софиянци" които явно се вземат за нещо повече от обикновения българин ще кажа така: Америка, Англия,Германия... във всички тези страни бизнеса е изместен в друг град, а не в столицата... е като искате да имате всичко ( вили, коли, имоти...) няма да мърморите, защото точно тези ,,селяни" ви направиха богати. Друг е въпроса, че само доста ограничени хора съдят другите по вашия критерии, а именно родното място!!! А иначе простотията я има навсякъде. Дори и измежду ,,гражданите"

134

K

преди 14 години

Ж е прав. Тези влакове могат да развиват много повече... състоянието на железопътния път е трагично... дано по скоро се усети транспортният министър и да погледне малко към НКЖИ. После защо БДЖ едвам кретало!!!! Нека да се стига за 4 часа от София до Бургас, пък ще видим тогава... Всеки ще предпочете железницата, пред наблъсканите автобуси.

133

Ж

преди 14 години

Разстоянието от София до Бургас през Пловдив е 450 км по жп линията. Това да не е магистралата да е 370-400км. Проблема не е в локомотивите и вагоните на БДЖ, а в състоянието на железния път , който е на съвсем друга компания. Казва с НКЖИ. Тя е оставила линиите без всякакви ремонти и е довела до това влаковете да се движат ненормално бавно на много места. Когато тази компания си ремонтира основно линиите тогава ще се стига до морето и за под 4 часа!!! Защото дори и сега БДЖ имат ресурс за това!

132

Анонимен

преди 14 години

Korenqk papla4 :)))

131

ооооооооооооооо

преди 14 години

ТИЯ седалки са ми много палави като цвят ! :)

130

Spiro

преди 14 години

"Тая селската *** си е от село , стиличани сме около 700-800 хил "И толкова нямаме приятел, и толкова нямаме. Според мен кореняците са не повече от 200-300 хиляди. Останалото се изнесе и остави града на селските орди. Те съответно направиха от София едно голямо нищо. Но какво да се прави, такъв е живота.