..а кажи са АМИН... Това са доказани учени! И да ти се обяснява,че там не са се сьбрали *** и пуля,полза няма ;)
Убедени ли сте, че учените с техните открития наистина помагат на човечеството да върви напред? Знаем ли какъв е смисълът на човечеството? На къде върви? Ако не се стремим към духовно развитие, а не към материално - загубени сме.Всяка цивилизация, в която духовността е замирала е изчезвала. Не материалните придобивки и облекчения ни движат напред, напротив! Човек трябва да се научи как да излезе от Смъртта, в която живеем тук на земята и да влезе в Живота. В истинния вечен живот на Вселената..
Не обиждам физиците, но това е господова работа.1 секунда е много и малко1 мили секунда е ....малкоама 0.0000000000000000000000000000000000000001 секунда колко е?ние знаем 0.01 секунди а другите 32 нули? ЧЕЕЕЕЕЕЕЕРНА ДУПКА!сПИТЕ СПОКОЙНО ИДЕТЕ ПРИ ЖЕНАТА ГАДЖЕТО 1 ЦЕЛУВКА ОБИЧАМ ТЕ И ТВА ЕВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕИ С ТИЯ 21.12.2012 НЕ ГО МИСЛЕТЕ.ВИЕ НЕЗНАЕТЕ ДАЛИ УТРЕ ЩЕ ПИШЕТЕ ПАК КОМЕНТАРИ ТА МИСЛИТЕ ЗА НАПРЕД.НЕ ЗАВИСИ ОТ ВАС.ФАКТУСПЕШЕН ДЕН НА ВСИЧКИ.АКО НЯКОЙ СЪМ ОБИДИЛ ДА МЕ ИЗВИНИ.
че цялата вселена се е сътворила за по малко от секунда?Задавам въпрос към всички, няма значение колко сте умни *** красиви грозниНай-високата скорост която познаваме е тази на светлината.Слънчевата светлина идва за 8 мин. някаде до земята.Как за 1 секунда са се образували милиарди галактики с по милиарди звезди.а ние неможем да идем до края на Млечния път(плутон) примерно.Кажеш 1 и имаш вселена.Не е физика товаТОВА Е ГОСПОД.акО ИСКАТЕ ВЯРВАЙТЕ.АЗ НЕ ВЯРВАМ НА ФИЗИКАТА.
Здравейте.Интересни коментари, някои глупави, други не толкова.Както и да е.Имам една забележка към всички.Не обиждайте - ако не искате да бъдете обиждани.Ако някой знае нещо повече, нека сподели.Целта е да знаем малко по-вече (не за простотийте).За да вложат толкова мнгоо пари, значи има защо.Не вярвам че ще разберат как е сътворена вселената1 на -34 степен или 34 ...ние имаме познания от 1 на 10 от секундатапротони неотрони ядравие можете ли да си представите че цялата вселена се
(продължение на #93) космоса (ако е неутрино). Учените ще получат смес от частици, която трябва да анализират, но това е трудно поради факта, че тези частици може да съществуват за много кратко време. Според мен изследванията им не са лишени от смисъл, но трябва да се търси нещо общо, което да дава теоретична информация и за още по-малки нива на организация на материята
Не съм в час с ядрената физика, но доколкото имам обша куптура ми се струва, че при сблъсък на 2 елементарни частици с гигантска енергия (мисля кинетична, т.е. скорост) е възможно те да бъдат разбити на съставните си части (ако ги има). Т.е. ще се получи поток от още по-елементарни частици (мезони, мюони, кварки в зависимост какво се е сблъскало). След това, съставните им части може да се комбинират обратно в някакъв вид частици, да се сблъскат по между си или с друга частица или да отлетят в к
Da ne vzemat da ni zatriqt ili pone da suob6tqt kogato re6at da go pravqt :).Uspex,stiskam palci
През юни 1942 г. проф. Месершмит възлага на своя колега проф. Фоигт разработката Р.1101 на едноместен изтребител с турбореактивен мотор и голяма стреловидност на крилните плоскости и опашката. За да се избегнат недостатъците на стреловидните крила, в проекта се предвижда тя да се променя по време на полета с помощта на хидравлична система. На 29 април 1945 г. американците завземат заводите и летището в Оберамергау и прототипът Ме (Р.1101) е плячкосан. Така той не полита в Германия, а чак през 1
Първият му полет е на 13 август 1941 г. от летеца изпитател Хайни Дитмар, който по-късно в хоризонтален полет достига скорост 1004 km/h (М=0,84) на 3000 m височина. От този ракетен прехващач са произведени 364 самолета за деветте въздушни бази на Германия, "покриващи" основните промишлени центрове. По-късно през 1942 г. е разработен Ме 163С, но като съвсем нов тип самолет получава ново означение Ме 263. Той е с нов течнореактивен мотор с 2 горивни камери. Замисляйки създаването на изтребител-пр
"В моите фабрики се построиха два революционни модела - Ме 163 и Ме 262. Най-напред Ме 163 "Komet" бе създаден не от мен, а от проф. Александър Липиш. Той конструираше планери "летящо крило" (без хоризонтален стабилизатор) и още от 1926 г. проучваше в научен институт устойчивостта и управляемостта им. Липиш искаше да ги изпробва в производството и аз продължих проекта му. Получи се самолет с късо тяло без хоризонтална опашка, така че в задния му край можеше да се вмести ракета. Нямаше мотор - ни
Общо са произведени 1433 броя от всички модификации, някои от които имат бордови локатори и са били много ефективни при нощни атаки срещу съюзническите бомбардировъчни формации.
Ме 262 става първият турбореактивен самолет, участвал в бойни действия. След войната много самолети Ме 262 попадат в ръцете на съюзниците и познатото ни явление "авторско копиране" е в пълен ход. Само Чехословакия го произвежда в непроменен двуместен учебен вариант.
Васко, ровят за да може невежи като теб да ползват електронни устройства, да ходят облечени, нахранени, изкъпани и да се придвижват бързо из цял свят.Все неща дето хора дето са се ровили в непознати материи са ги открили, викат им учени.Иначе алтернативата са поповете, предсрасъдъците и живот в едно вечно средновековие.
Лъчите в Адронния колайдер стигнаха рекордна енергия