61

Славун

преди 11 години

Колежката, която не знае български език, затова не може да вземе изпита при Киро Димитров. Малко са педантичните учители. Аз самият изпращам приятели, които искат да се научат да шофират правилно при Киро инструктура.

60

instr

преди 13 години

ако трябва да карат при всякакви климатични условия това означава курса да е цяла година, а не 3 месеца както казвате. И защо тоя зор за полигона, какво ще ти даде той: да не се съобразяваш с другите участници в движението, да паркираш между конуси които и да бутнеш не е фатално. Мисля че има разлика когато човек се учи да паркира в реални условия и друго е когато е меду конуси, така че на тема полигон - напълно излишен.

59

Бивш учител

преди 14 години

До инструктора.Колега, работили сме в една и съща сфера, и аз знам нещо за държанието и манталитета на хората.Ти го обучи както трябва, дай му максимума от това, което трябва да му дадеш, пък това как кара след като вземе книжка е въпрос на други органи. А и пред камерата не можеш се прави на артист, даже и да си репетирал. ако не си научил правилника и не спазваш знаците, изпита не може да се състои. Иначе ще гори и изпитващия.Камерата е хубаво нещо, надявам се ще го изпиташ на собствен гръб.

58

шофьор

преди 14 години

Аз пък си мисля, че е крайно време да върнат полигона. Маневрите назад и паркирането са неизменна част от шофирането, а в момента всеки взел книжка(било той и горе-долу нормален), се налага сам да се учи. иначе за камерите-няма лошо, но едва ли това е начина за спиране на корупцията. Умишлено няма да ти казват неща, които трябва да знаеш и пак ще те късат, само и само, за да ти взимат парите.

57

от инструктора!!!!!

преди 14 години

Далаверата ще е врътната предварително..Всичко ще е само за пред камерата...Вие на кой свят живеете, че вярвате, че така няма да има уредени изпити?????? Айде да не се заблуждаваме...Дето е текло, пак ще си тече!!!!!!!

56

от инструктора!!!!

преди 14 години

До 45 и 46!!! Вие явно не сте чели до края моя коментар....Аз ви обяснявам, че моите хора са подготвени...Изпита ще вземат..Но има и такива, които откровено си казват, " абе аз един път да взема изпита ще видят те как се кара кола"....Е, питам ви аз вас, на такива какви уроци да им преподаваш..То акъла му на друго място..А освен това, я ми обяснете как ще се спре корупцията с тия камери?????? Че то който е решил да "оправя" някого , няма да си правят приказка с даяджията в колата..

55

от инструктор до 50!

преди 14 години

Браво. Много си прав..То има хора с фунията да им наливаш акъла, като са смотани и господ немой да им помогне...Ама като не разбират хората...После инструктора им бил крив....Има хора и сто часа да им дадеш, пак нищо не става...Има и такива дето цял живот карат и си остават смотани шофьори...Не вили се е случвало да ви вози някой такъв и да ви се ще да слезете на първото кръстовище!!!!

54

the instr.

преди 14 години

и още нещо: Не може да очакваш, че за 350 лв ще направят някой шофьор, при условие, че при конкуренцията нормалната цена е 650-700лв. Да, има фирми,които работят на 350, но и подготовката им е такава- караш 10-15 уч.часа кормуване и си готов, а за теория и дума не може да става...Тя била за ***- така казали на един курсист,който плахо попитал дали ще му водят теория... Е, какво очаквате?! Защо се трепят по пътя? Ами защото има такива фирми...А за изпита пред ДАИ ли? Не питай...

53

the instr.

преди 14 години

до 46:Абсолютно си прав, колега! Сега 31h кормуване едвам стигат за някой хора - те просто или не могат или не стават, защото просто не са мотивирани- не искат книжка, но са принудени от обстоятелствата. С тях се работи най-трудно. После на ред идват ония, дето целия курс са супер примерни, на изпита са за образец и като вземат книжка стават улични хулигани, рискувайки живота на сума народ... Това понякога не зависи от инструктора, колкото и да е добър педагог...

52

До 51

преди 14 години

До 51. Нали знаеш, че като имаш кеш-а всичко става, само че сега една "ромска" книжка ще струва двойно или тройно по-скъпо примерно.

51

dobyr

преди 14 години

Интересно сега как ромите ше взимат свидетелства,аз до сега не съм виждал ром в учебна кола........

50

ДО 46

преди 14 години

ДО 46.Има главички в които е невъзможно да се налее каквото и да било.Когато курсиста толкова си може,инструктора е безсилен.

49

АНОНИМЕН

преди 14 години

Такааааа.Всички тук много знаете.Само че, и камерите няма да помогнат.Половината от завършващите са полуграмотни.Това звачи ,че не могат да четата и да мислят.Не е само газ и спирачка.Някой едвам реагират след 5 минути,други и това не могат.Я всеки за провери детето си /и внучките си/ дали знаят ляво и дясно.Та, за да завият на дясно , инструкторите подчукват по дясната врата.И дума не може да става за сравнение от преди 10-15 години и сега.

48

gss

преди 14 години

Maiko,kolko tapanari ima v tozi forum!!!!

47

Бивш учител

преди 14 години

До 42.И това го имаше по времето на гнилия социализъм, и никак не беше лошо.Сега е отменен и психотеста за категория В, и задължително изминатите и заверени от фирма километри за преминаване в по-горна категория.Полигона за любителите е направо непосилен днес, да не говорим за "Софийския "гараж.А това не е защото беше лоша тая система, а защото пречи на бързата печалба .За това камикадзетата по пътищата са повече от тия от 1945-та година в небето на Япония,а бусове, камионииавтобуси карат на 19

46

Анонимен

преди 14 години

Сега драги инструкторе, според мен точно заради това Вие учитете и педагогика. Трябва освен лицето да се научи да кара, да му се влее в мозъчето малко култура за този така сложен вече за децата шофьорлък - то не е само газ и спирачка. Не трябва да се учат как да се вземе изпита, а и как да карат след това и тия начални знания трябва да му се налеят в *** от Вас. Сега всеки си юрка колата, но трябва да се знае как и кога !!!

45

Бивш учител

преди 14 години

До "инструктора" 44.Силно се съмнявам да си инструктор, но точно заради такива като тебе ще се налага да слагат камери.Ти научен ли се роди? И се впусна направо със 70 при разрешени 50 в града?Я си спомни как кръшкаше по шосето като смок, как рязко въртеше волана и как не можеше да потеглиш, пък тогава критикувай.Въпроса не е за това, с колко километра ще карат на изпита, а за това, на какво си ги научил.Между другото, камерата оценява точно твоята работа, за това ревеш като вдовица тук.

44

инструктор!!!!!!!!

преди 14 години

Това е простотия...Те на изпита карат с 20 най-много 30км...Изпита ша го вземат..Ам после...Като хукнат с 60-70 в града и със 120 извън града...Кой ша им натиска ***..Ай да ги питам аз тия *** тогава....Инструкторите им виновни...То като лафа за калпавата ракета......Даяджиите да си носят камерите, да си снимат, квото искат да правят....Ако щат и Тв да докарат да снимат..Все ми е тая>>.Мене ми не дреме....Мойта съвест е чиста и спя спокойно!!!!!!

43

петров

преди 14 години

Нещо не вярвам. Не могат политиците в България да ме накарат да им вярвам.Защото и за камери по кръстовищата в големите градове се дадоха едни пари, ама нещо работата затихна. Не съм чул да има много санкционирани. И, още, кога ще се монтират камери и в полицейските автомобили? От тях, мисля, ще има по-голям ефект.

42

Анонимен

преди 14 години

Извинете,ама децата как няма да си купуват книжки. Има хора,които цял живот не са се качвали на кола и изведнъж с 32 часа и хоп ставаш перфектен шофьор. По-добре тия пари да бяха дадени за полигони и друго оборудване,а не за камери.Според мен един курс трябва да е поне 3 месеца и да се кара във всякакви условия - през деня и нощта,в заледяване,сняг,дъжд,черен път,автомагистрала и всички останали,защото съм забелязал,че сега младите шофьори не могат да карат през нощта или на магистрала и т.н.