Корабчето е било изпратено от Дунав на ДОК в Охридското езеро.Там то е трябвало да бъде музеен експонат,а не действащо и превозващо туристи.Самия лиценз, разрешение за плаване е едно нарушение на закона.Този който е закупил музеен експонат и този който го е продал,също не им е чиста работата.Как е възможна подобна сделка?Този който го е закупил и капитана който го е управлявал,няма как да не са били наясно с опасноста,тъй като са знаели за окаяното състояние на черупката.
До N 28 ...ами така. Много лесно може да се държи .Тя и нашата държава досега се държеше само на едно въженце на което за някои с гордост за други с безхаберие се вее българския флаг. ...без коментар...
Щото MY, в Македония всичко е от титово време - там риска е голям във всичко. ако бяха на бахамите риска е в хиляди пъти по-малък. това е като да ходиш в Индия и да питаш що са те окрали.
"Чисто и просто, пасажерите рязко са се прехвърлили само на единия борд"...разсмиваш ме приятелю :))) Още малко може и не се сърди човече да са играли нали??? Трябва да знаете , че както навсякъде така и при корабите инцидентите винаги са резултат от поне 2 фактора.Първия и може би най-важен е ясен за всички - кораба е ужасно стар!Другия - вероятна пробойна в машинно отделение, което е резултат на първия фактор и лоша поддръжка и прегледи!
Ей тъпан, за да задоволя любопитството ти капитан далечно плаване съм.Ако ти е ясно няма да задавш *** въпроси повече!
Снимките на французина показват рязкото накреняване и преобръщане. Какви метални въжета, какви корлуси. Чисто и просто, пасажерите рязко са се прехвърлили само на единия борд, корабчето се наклонило рязко встрани и се преобърнало. Толкова, другото са приказки и чесане на езици. Накрая - БОГ да прости душите на нещастните загинали.
Искрено сочуство за загинатите и бог да ги прости. Но живите, одговорни за трагедиата не треба простувае. Затоа Блгариа треба веднага да испрати и свои специалисти во иследуваето за трагедиата. Коработ добил лиценца со само 2 елечиа за спасувае !!! Коработ требал да превезува 43 души а натоварил 74 ! Не оставате иследуваето да го води само македонската Влада.
Хора стига сте си чешели езиците. Правителството ни незабавно трябва да изпрати специалисти и водолази на място, които да направят оглед на кораба и да остановят какво точно е станало. Само ще ви кажа че корабът е потънал поради загуба на напречна устойчивост.
Poznavah edin "kapitan"! Beshe si kupil stara voenna barja ot vtorata svetovna s cel da q prepravi za ribolov...Pri popravka na dvigatelq izturva trubniq kliu4 ot 1 metur i kliu4a padna prez korpusa na dunoto...barjata beshe okolo 50 godishna ...Za tova metalnite sudove ne sa za predpochirane ili ako sa trqbva da e INOX !
Извинявам се за невежеството, но някой може ли да обясни как сигурността на един плавателен съд, може да се крепи на едно... въже!?
Макетата са кофти двойници на българите! Ако ние правим нещо зле, те го правят два пъти по-зле. Трябва да я закрият тая измислена държавица, че да се оправят нещата най-после по тия места! Жалко за загиналите българи! Бог да ги прости!
не скъсано въже, ами някой си е изтървал табакерата на пода, което е пробило дупка в корпуса. Нали разбирате...ръждата е много яка, но издържа до някое време...
Правилно! Нашият автобус, дето помете 16 човека край Бакаджика, не беше ли на 35 години? Вагоните от влака за Кардам не бяха ли 68-агодина? Стига с това македонцзи-българи - един ни е манталитетът, затова са ни едни и бедите!
не смесвайте една трагедия с политически изгоди.това е тяхен пробле на македонската държава и наша загуба за Българските граждани.
Ако е вярно,това,което четох в друга статия,че е правен през 1924 г,то излиза,че не е на 70 г.а доста повече,май 85 или нашите"журналисти" не могат да смятат.
Абе какъв кораб ви се привижда,просто едно ръждякало старо като баба ми корито.Македония е най скапаната измислена дъпжавица на която управленците и чиновниците са сърбомани.
Скъсано метално въже причинило трагедията в Охрид