14

Хахахахахаха.....

преди 2 часа

....,,Влак, в който е пътувало ръководството на БДЖ, аварира.."!!! Хахахахаха...Закривааааайййй... тая пробита Държава!!!

13

Алекс

преди 3 часа

Кой "умник" купи вагони,които са несъвместими с новите локомотиви "Сименс" и се налага да се използват праисторическите "Шкода"? Май беше шарлатанчето Гвоздейков.

12

Анонимен

преди 5 часа

Смех ти каам булю Пено, смех!

11

Хемус

преди 5 часа

Какво ръководство на БДЖ,стани да седна!?След изборите ще ги сменят с други канцеларски плъхове!Най-лесно да съкратят влакове,без да използват малко маркетинг трикове!

10

Анонимен

преди 5 часа

Еми така е като пътуват с влак. Имат си служебни коли, а във влак се качили. Влака е да се лашкат простосмъртните.

9

Тео

преди 6 часа

БДЖ - това е диагноза. За да си началник влак трябва да мълчиш и да си слагаш подписа, защото ако работиш съвестно и по документи, 90% от влаковете НЕ ТРЯБВА да напускат начална станция! Но ако някой нов началник влак не пусне влака и чака ремонтна група да отстрани дефектите и влака закъснее с три часа, бързо му се обяснява, че ако не тръгва веднага с влаковете, ще се намери кой да ги пуска. И това всички гьоснурати, дето са били в тоя влак го знаят!

8

тоти

преди 6 часа

ЯВНО НЯКОЙ ТРЯБВАШЕ ДА ГИ САБЕРЕ И ПОКАЖЕ РЕАЛНО,КОЛКО СА ГО ЗАКЪСАЛИ И ДА СЕ ВЗЕМАТ В РЪЦЕ ИЛИ ДРУГИЯ ПЪТ ЩЕ ДЕРАЙЛИРАТ НА ДРУГО МЯСТО!!!

7

Анонимен

преди 6 часа

С локомотиви от 52-ра е така.

6

Анонимен

преди 6 часа

То едно ръководство,и то като влаковете.

5

Анонимен

преди 6 часа

Здрав железен път - сигурен транспорт! Няма сблъсък, няма дерайлиране, няма пожар, просто си е спрял.

4

поне

преди 6 часа

правителствения самолет да беше аварирал на 10 хиляди метра, натъпкан с държавното ръководство.. иначе БДЖ-ейците са били тръгнали на банкет и се е развалил вагона пълен с уиски от служебното

3

Трагедия

преди 6 часа

През 2003 г. спряха движението по теснолинейката Червен бряг-Бреница-Кнежа-Бяла Слатина-Мизия- Оряхово, а през 2005 г. демонтираха и релсите. Последствията са тъжни за този регион, т.е. там всичко към настоящия момент а на замиране, независимо, че в близост е АЕЦ Козлодуй! Ще бъдат спрени поредни влакове, а населението това което е бедно, това което няма с какво да иде до областния град, то де факто ще страда! Ами дигнете данъците на колите в София и без това няма къде човек да спрете с возилото

2

Анонимен

преди 6 часа

Нека да видят как пътуват хората с БДЖ! И колко е "надежден" ЖП транспортът.

1

Метежник

преди 6 часа

КЗБДЖ - вдигнаха драстично цените, а и наложиха напълно незаконното задължително запазено място, което се доплаща. За определени дестинации вече е по-евтино да пътуваш с автобус, освен ако нямаш карта за намаление!