Mnogo neprofesionalni snimki. Na bolshinstvoto pokazvat posetiteli ili manekenki, a vyobshte ne se vizhda za kakva kola stava duma.
Ще гледаме пожарища по кръстовищата скоро. Тия китайски сапунерки горят всеки ден в Китай. Евтиното излиза скъпо, са казали хората - който иска, да си купува "евтино".
ЕС И ЕК 20 г ни оптимизират чрез нпо та на цру и мосад, с права на мигранти, колко са лошо руснаците и как сме длъжни да храним нато, колко са важни лгбт и правата им ит.н. сиреч ни занимаваха със смислени и иновативни технологии. Резултата е в Ес не може да се произведе НИТО ЕДИН ПРОДУКТ С АНАЛОГИЧНО СЪОТНОШЕНИЕ ЦЕНА КАЧЕСТВО, НИТО ЕДИН!
Аз щях да го взимам, но като видях че лъжат аз 360 камерата, няма андроид ауто и ползва някакъв двигател мицубиши лаком от 10+ години по лизенц и си взех Кашкай, има всичко и много повече от тоя китаец умрел.
КАТО СИ КУПУВАТ КИТАЙСКИ ЕЛЕКТРОНИКИ, ДА НЕ ЗАБРАВЯТ ЧЕ КИТАЙ Е ОРТАК НА РУСИЯ, И ЧЕ БАТЕРИИТЕ ЧЕСТО СЕ ПАЛЯТ И ВЗРИВЯВАТ ДИСТАНЦИОННО..
У Перник и Дупница още не са разбрали, че мерцедес бмв и ауди вече не са никакъв "премиум". Ама това е нормално. Те за 100 години не разбраха, че "Мерцедес" е женско име.
До Dong FengДонготата са бъдещето, модерна реализация на нормална цена + 7 години гаранция. Отидеш при Тоята , Хонда, Кия все една и съща кола е. Ще останат и заклетите ВАГ-аджии.
Големите европейски компании за автомобили сякаш проспаха момента за това, което се задава от Китай. Имам чувството, че японци и южнокорейци ще се справят някак си с китайската конкуренция, но за европейците ще е много трудно да оцелеят. А и лошите взаимоотношения на доста западни страни с Русия допълнително влошават ситуацията - и като пазар, и като суровини. А същевременно се освобождава мегдан за реализация на евтините китайски ел. курници, мани...
брюкселските зелки са на път да унищожят автомобилната индустрия в Европа с прекалени изисквания и регулации, от които Китай се възползва подмолно с дъмпингови цени и субсидирано производство. Ще има як мазаляк, особено за немските щайги.
Точно на изложението гледах един китайски хибрид Фортинг Ево, смесен разход 8 според производителя, аз на моят Кашкай който не е пълен хибрид ми дава реален 7, та внимателно гледайте защото те на външен вид много са ги докарали.
Нема шанс и полза от таквиз медийни напъни. Аз ако имам толкоз пара за китайски електрички, че си взема нещо с качествено с двг на старо.
На иврупейцити са им ги многу дкъпи щот се имат за голяма раота. Сега ще има санкции, мита, забрани и пропаганди.
Както върви светът, да 10 години ще има само китайски автомобили - Европейските производители умират един след друг !
Нашествие на китайски е-коли на ниски цени на "Автосалон София"