не, че от така списаната статия може да се направи категоричен извод за това, което авторът е искал да каже.... Но имайки предвид, че пише "*** са заседнали".... в самолетите "***" далеч не са някакво устройство за "управление на самолета на земята".С *** се контролират управляващите повърхности за хоризонтално отклонение на самолета и загубата на управление на тези повърхности, особено в положение на отклонение, е ПОВЕЧЕ ОТ ОПАСНО.
"Управлението на самолета е дублирано" - дублирано, ама щурвалите са свързани механично (прочети малко преди да се изказваш нахално и неправилно). Предполагам НСБТ на САЩ наричаш "*** които не разбират от управление на самолети", щото те са обявили това за небезопасно.
Има и друго, икономията в използването на материали плюс това че реално машините почти не седят на земята (всяка минута на замеята е загуба), води до голяма амортизация на машините
Ти не гледай правителствените самолети, говоря за масовата авиация, самолетите на руския и американския президент само външно мязат на другите, да не говорим за контрола на ремонтите
Всеки път като летя с LOT от LHR към Шопен се кръстя по 3 пъти с тая хамериканска керемида с крила.....
До това води липсата на конкуренция, реално производителите са два, Бойнг и Еърбус, едно време имаше DC, ТУ сега няма никой....
Боинг 737-уникално трошлив самолет.Едно оправят,веднага друго се троши.Най добре-по далечко от този самолет.
Е няма проблем щом управлението е дублирано, направо ме успокои. Дай да си летим в дефектни самолети тогава.
Не може да бъде бе! Те само руските самолети имат дефекти. Нали така, кравари скааапани у форума?
НЕ ЛЕТЕТЕ С БОИНГ АЗ ЗАМАЛКО ГО УДЪРЖАХ ВЕДНЪЖ ПРИ КАЦАНЕ, ЗАБИ МИ ЩУРВАЛЪТ И ЩЯХ ДА УБИЯ 250 ЧОВЕКА И СЕБЕ СИ!
Управлението на самолета е дублирано, а има и други опции за управление. Откога мисирките започнаха да разбират от управление на самолети?!
Титанът играе огромна роля в икономическото развитие. По последни данни Русия има 13% от световното производство на този метал. Големи компании като Airbus и Boeing просто не могат без него и затова трябва да създадат обходни решения за доставките от Русия, за да не попаднат под санкции.
ако самолетът беше руски вече да са забранили употребата в европа, не знам кога ек ще го забрани.... боинг като всяко краварско нещо е корупционно и некачествено. На боинг не искам да качвам и безплатно
Първо, егати некадърните янки - едни п'дaли да не могат да направят. Второ - тези авиокомпании сами са си виновни.
До 5 "... майстора с теслата, Сали Яшар да поправи самолета, и да литнем" - но сте стигнали. Ако беше Джон с лаптопа, можеше да четем за вас във вестниците, нали?;
Над 40 авиокомпании използват "Боинг" 737 с проблеми с щурвала