6

Никой

преди 1 ден

И в България всеки може да стане пилот. А само с връзки няма да стигнеш далеч. Може да не се иска голямо зубрене, но се иска дисциплина и поддържане на нивото цял живот. Всяка година има по един или два медицински прегледа и два тренажори. И ако не минеш си губиш работата. Да не говорим за финансови кризи и *** политици, унищожаващи цялата държава. Малко уважение към хората рискуваш живота си всеки ден. И гледайте да не паднете от стола в офиса- опасно е.

5

Анонимен

преди 1 ден

Стига глyпости. В развитите страни всеки може да стане пилот и тази професия не е толкова атрактивна там. В България имат малко самолети заради некадърност и защото военните си гонят кариерата вместо да милеят за родината. Хората за какво се борят масово? Да бъдат богати и да имат власт или да бъдат известни и забелязани. Така и с БГ пилотите. Блазни ги тая професия, защото са гледали Топ Гън и бащите им ги нареждат с връзки, а те след това масово отиват в гражданската за пари. Играят на мъже.

4

Сата НАТО

преди 1 ден

Глупости на търкалета. Искате ли утре пак да утрепете два орли, за да ми извисите духа?

3

Никой

преди 1 ден

Стига сте плюли без да разбирате. Янко е професионален пилот цял живот. Президента Радев частично. И двамата имат право-истината ще се разбере след разследване. А името Стоименов е македонско, за безродниците, които не са чели собствената си история. Стари учебни самолети няма. Има поддържани и неподдържани. А поддръжката на бойния опит е най-трудното нещо, като не се дават пари. Ще храним Натовската войска, като не храним своята.

2

До 1

преди 1 ден

Прав си. Баща ми беше военен пилот и загина със самолета и някой път като малък много се ядосвах, че е рискувал толкова, като има семейство.Но в крайна сметка - всеки сам си преценя, така е решил.

1

Анонимен

преди 1 ден

Аре стига с тези пилоти, военни са, знаели са рисковете!